Οι επιχειρήσεις που θα έχουν επιτυχία στο μέλλον δεν είναι εκείνες που σπαταλούν τα χρήματά τους σε άσκοπες και υπερβολικές δραστηριότητες, αλλά εκείνες που επενδύουν σωστά στους πελάτες τους. Διότι χωρίς πελάτες δεν υπάρχει επιχείρηση. Επένδυση στον πελάτη σημαίνει παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, δημιουργία ευχάριστων συναισθημάτων από την αγορά, σωστή συμπεριφορά απέναντί τους, καθώς και πιστότητα απέναντι στην επιχείρηση.
Η Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) διοργανώνει σεμινάριο με θέμα: την επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί κατά τις ημερομηνίες Σάββατο 15 (17.00 – 21.00) και Κυριακή 16 (09.00 – 17.00) Νοεμβρίου 2013 στην Πάτρα.
Οι επιχειρήσεις που θα έχουν επιτυχία στο μέλλον δεν είναι εκείνες που σπαταλούν τα χρήματά τους σε άσκοπες και υπερβολικές δραστηριότητες, αλλά εκείνες που επενδύουν σωστά στους πελάτες τους. Διότι χωρίς πελάτες δεν υπάρχει επιχείρηση. Επένδυση στον πελάτη σημαίνει παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, δημιουργία ευχάριστων συναισθημάτων από την αγορά, σωστή συμπεριφορά απέναντί τους, καθώς και πιστότητα απέναντι στην επιχείρηση.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε
Σκοπός του σεμιναρίου, με εισηγητή τον κ. Ξηρογιαννόπουλο, είναι να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες στις τεχνικές που θα οδηγήσουν σε ικανοποιημένους πελάτες, αύξηση των πωλήσεων και βελτίωση της ποιότητας στις παρεχόμενες υπηρεσίες, καθώς επίσης και να τους καθοδηγήσει να βελτιστοποιήσουν την οργάνωση και τη διοίκηση των πωλήσεων.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα της ΕΕΔΕ, υπόψη κ. Άντυ Γαρδίκη, ή στα γραφεία της ΕΕΔΕ Πλατεία Πίνδου 1, Γούναρη & Αγίου Ανδρέου, Πάτρα, Τηλ. 2610 318573, e-mail: patra@eede.gr.