Velios School of Art | Retail Managment & Visual Merchandising | paso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσειςpaso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσεις

Velios School of Art | Retail Managment & Visual Merchandising 19/11

To σεμινάριο θα εμβαθύνει,μέσα από ασκήσεις και εφαρμογές, σε τομείς διαχείρισης και εγκατάστασης βιτρινών, την σχέση της βιτρίνας με τον εσωτερικό χώρο, στην χρησιμότητα των γραφικών στον χώρο του Retail και μας μαθαίνει να σχεδιάζουμε κατόψεις, Store Traffic Plans και Planograms.

19/11/2013

375€

images

Το Vellios School of Art διοργανώνει σεμινάριο με τίτλο: Retail Managment and Visual Merchandising. Πιο συγκεκριμένα στο σεµινάριο θα ερευνηθούν οι λόγοι που το Visual – Merchandising είναι ένα απαραίτητο εργαλείο της προώθησης προϊόντων, του Marketing και γενικότερα του Retail. Είναι µία απαραίτητη ειδικότητα που απευθύνεται σε πολυκαταστήµατα, boutique, καταστήµατα, και οποιαδήποτε µορφή αγοράς προϊόντων.

Πού και πότε;

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013 και η διάρκειά του είναι 60 ώρες. στα γραφεία του Velios School of Art στη Αθήνα ( 3ης Σεπτεμβρίου 24 ).

Περιγραφή

Η δουλειά του Visual – Merchandiser είναι:

  • Να δηµιουργεί θεµατικές βιτρίνες ανάλογες µε το ύφος της εταιρείας.
  • Να µπορεί να στήσει το εσωτερικό του καταστήµατος, δηλαδή έπιπλα, κατόψεις, κίνηση πελατών, στήσιµο των ρούχων στον τοίχο (χρωµατικές ενότητες, focal points, hot spots).
  • Να µπορεί να κάνει styling στα mannequins µέσα στο κατάστηµα, για να δίνει έτοιµα σύνολα στον πελάτη.
  • Να προωθεί την εταιρική ταυτότητα της εκάστοτε εταιρείας.
  • Να ξέρει να τοποθετεί όλα τα γραφικά σε καίρια σηµεία στο κατάστηµα και στην βιτρίνα.
  • Να ξέρει καλά το προϊόν που υπάρχει στην αποθήκη ώστε οποιαδήποτε στιγµή να µπορεί να αλλάζει τα προϊόντα που δεν πουλάνε, επίσης να κάνει γρήγορες αλλαγές στο εσωτερικό του καταστήµατος ώστε ο πελάτης να βλέπει συνέχεια διαφορετικά στησίµατα και σύνολα.
  • Τέλος ο Visual – Merchandiser είναι αυτός που επικοινωνεί µε τον Buyer για το ποια προιοντα και ποιες συλλογές θα τοποθετηθούν στο κατάστηµα.

Περιεχόμενο

Το σεμινάριο θα εστιάσει στους παρακάτω τομείς:images

  • Διαχείριση και εγκατάσταση βιτρινών.
  • Χειρισμός mannequins (είδη, στυλ και τεχνοτροπίες).
  • Pinning, Drapping, Tracing.
  • Κατανόηση των εννοιών του Retail Concept και του Store Design.
  • Η σχέση της βιτρίνας με τον εσωτερικό χώρο του καταστήματος.
  • Κατανόηση και δημιουργία:
  • – Mood Board.
  • – Customer Profile.
  • Σχεδιασμός κατόψεων.
  • Κατηγοριοποίηση εμπορευμάτων.
  • Σχεδιασμός Planogram.
  • Εταιρική ταυτότητα.
  • Η χρησιμότητα των γραφικών
  • στον χώρο του Retail.
  • Μέγεθος μαγαζιού. (S – M – L – XL)
  • Flagship store (Ποια είναι η Διαφορά;)
  • Έρευνα αγοράς.
  • Mystery shopper.
  • H χρησιμότητα των Props στη βιτρίνα.
  • Κατασκευή Props.
  • Πώς καλύπτεται ένας κύβος ή ένα παραλληλεπίπεδο σχήμα.
  • Πώς ομαδοποιούνται τα mannequins;
  • Τι είδη grouping υπάρχουν.
  • Κάθε πότε αλλάζει μία βιτρίνα.images
  • Χρονοδιάγραμμα βιτρίνας.
  • Σχεδιαστικά προγράμματα.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Σπουδαστές που θέλουν να κάνουν καριέρα στον χώρο του Retail
  • Σχεδιαστές ρούχων και αξεσουάρ
  • Ενδυµατολόγους και Στυλίστες
  • επιχειρήσεις στον χώρο της ένδυσης και της υπόδησης
  • Υπευθύνους και πωλητές καταστηµάτων λιανικής και χονδρικής
  • Showrooms
  • Διακοσµητές εσωτερικών χώρων που επιθυµούν περαιτέρω εξειδίκευση

Κόστος

Tο κόστος συμμετοχής έχει διαμορφωθεί στα 375€

Πληροφορίες-επικοινωνία

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την διοργάνωση καλέστε στο τηλέφωνο:  210 5201730 ή επισκεφθείτε την σελίδα του Vellios School of Art

 

Μπορεί να σε ενδιαφέρουν επίσης
Θέλεις να δεις και άλλα;
Ψαξε Περισσότερα Σεμινάρια