Η οικονομική κρίση στην Ευρωζώνη και ειδικότερα στην Ελλάδα δημιουργεί ένα ιδιαιτέρως ασταθές ανταγωνιστικό περιβάλλον. Βασικό ερώτημα αποτελεί πώς το Μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει μία επιχείρηση να διαχειριστεί αυτή την κρίση και να επιβιώσει.
Το Πανεπιστήμιο Πειραιά σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Ελληνικό Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (Ε.Ι.Μ.) το Ε.Β.Ε.Α, και με την χορηγία της ΕΛ.Α.Μ, διοργανώνουν επιστημονική εκδήλωση με τίτλο: Αναδεικνύοντας το ρόλο του Μάρκετινγκ στην Αποτελεσματική Διαχείριση Οικονομικών Κρίσεων.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014, κατά τις ώρες 18:00 με 21:00, στο Αμφιθέατρο του ΕΒΕΑ (βλέπε χάρτη).
Η εκδήλωση έχει ώς θέμα την παρουσίαση και συζήτηση των αποτελεσμάτων της έρευνας που εκπόνησαν οι Επίκ. Καθηγητές :
με τίτλο: “Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάρκετινγκ σε Περιόδους Κρίσης: Η Ελληνική Εμπειρία και Πρακτική”.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης η διακεκριμένη καθηγήτρια Aysegül Ozsomer του Koç University της Κωνσταντινούπολης θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα αντίστοιχων ερευνών που διεξήχθησαν στην Τουρκία την τελευταία δεκαετία υπό την επιστημονική της επίβλεψη.
Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και εγγραφή, επισκεφθείτε την σελίδα: www.elam.gr