Το Μάρκετινγκ στην Αποτελεσματική Διαχείριση Οικονομικών Κρίσεων | paso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσειςpaso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσεις

Το Μάρκετινγκ στην Αποτελεσματική Διαχείριση Οικονομικών Κρίσεων

Η οικονομική κρίση στην Ευρωζώνη και ειδικότερα στην Ελλάδα δημιουργεί ένα ιδιαιτέρως ασταθές ανταγωνιστικό περιβάλλον. Βασικό ερώτημα αποτελεί πώς το Μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει μία επιχείρηση να διαχειριστεί αυτή την κρίση και να επιβιώσει.

27/03/2014

Δωρεάν

kjhgf

Το Πανεπιστήμιο Πειραιά σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Ελληνικό Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (Ε.Ι.Μ.) το Ε.Β.Ε.Α, και με την χορηγία της  ΕΛ.Α.Μ, διοργανώνουν επιστημονική εκδήλωση με τίτλο: Αναδεικνύοντας το ρόλο του Μάρκετινγκ στην Αποτελεσματική Διαχείριση Οικονομικών Κρίσεων.

Πού και πότε;

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014, κατά τις ώρες 18:00 με 21:00, στο Αμφιθέατρο του ΕΒΕΑ (βλέπε χάρτη).

Περιγραφή

Η εκδήλωση έχει ώς θέμα την παρουσίαση και συζήτηση των αποτελεσμάτων της έρευνας που εκπόνησαν οι Επίκ. Καθηγητές :

  • Μάρκος Τσόγκας (Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστημίου Πειραιώς)
  • Πολίνα Παπασταθοπούλου (Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας-Εργαστήριο Μάρκετινγκ A.LA.R.M. του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών)

με τίτλο: “Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάρκετινγκ σε Περιόδους Κρίσης: Η Ελληνική Εμπειρία και Πρακτική”.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης η διακεκριμένη καθηγήτρια Aysegül Ozsomer του Koç University της Κωνσταντινούπολης θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα αντίστοιχων ερευνών που διεξήχθησαν στην Τουρκία την τελευταία δεκαετία υπό την επιστημονική της επίβλεψη.

Πληροφορίες-επικοινωνία

Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και εγγραφή, επισκεφθείτε την σελίδα: www.elam.gr

Μπορεί να σε ενδιαφέρουν επίσης
Θέλεις να δεις και άλλα;
Ψαξε Περισσότερα Σεμινάρια