ΣΒΕΘ | Workshop: Το έξυπνο Marketing εργαλείο στην περίοδο της κρίσης | paso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσειςpaso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσεις

ΣΒΕΘ | Workshop: Το έξυπνο Marketing εργαλείο στην περίοδο της κρίσης

Ο Σύνδεσμος Θεσσαλικών Eπιχειρήσεων και Βιομηχανιών διοργανώνει επιμορφωτικό πρόγραμμα μικρής διάρκειας (Open Workshop) στο οποίο μπορούν να συμμετέχουν επιχειρηματίες, ελεύθεροι επαγγελματίες, νέοι επιχειρηματίες, υπεύθυνοι τμημάτων marketing, πωλητές, στελέχη επιχειρήσεων καθώς και σε όποιον θέλει να εμπλουτίσει τις γνώσεις του στο Marketing για να αντιμετωπίσει με επιτυχία την αγορά της κρίσης, με θέμα: «Το έξυπνο Marketing εργαλείο στην περίοδο της κρίσης».

Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών

Ο Σύνδεσμος Θεσσαλικών Eπιχειρήσεων και Βιομηχανιών διοργανώνει επιμορφωτικό πρόγραμμα μικρής διάρκειας (Open Workshop) στο οποίο μπορούν να συμμετέχουν επιχειρηματίες, ελεύθεροι επαγγελματίες, νέοι επιχειρηματίες, υπεύθυνοι τμημάτων marketing, πωλητές, στελέχη επιχειρήσεων καθώς και σε όποιον θέλει να εμπλουτίσει τις γνώσεις του στο Marketing για να αντιμετωπίσει με επιτυχία την αγορά της κρίσης, με θέμα: «Το έξυπνο Marketing εργαλείο στην περίοδο της κρίσης».

Που και πότε

Το Open Workshop θα διεξαχθεί την Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013 και ώρα 17:00 έως 21:00, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΣΘΕΒ, 1ος όροφος (Δ/νση: Λεωφόρος Καραμανλή και Βιομηχανίας, Λάρισα).

Στόχος

Στόχος του επιμορφωτικού προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες να εκπαιδευτούν στη χρήση των εργαλείων του έξυπνου Marketing για να αντιμετωπίσουν με επιτυχία την αγορά της κρίσης.

Θεματικές ενότητες

Οι θεματικές ενότητες του workshop:

  • Χαρακτηριστικά της Ελληνικής αγοράς σήμερα.
  • Εργαλεία για την ανάλυση και αξιολόγηση της αγορά που δραστηριοποιήστε ή στοχεύετε.
  • Συμπεριφορά του Πελάτη σας (Καταναλωτή ή  επιχείρησης). Πώς θα τον προσεγγίσετε αποτελεσματικά.
  • Βρείτε το συγκριτικό σας πλεονέκτημα.
  • Ανάπτυξη πελατολογίου, αύξηση πιστότητας πελατών και μέσης απόδειξης.
  • Ανάπτυξη ή βελτίωση του Προϊόντος & της Μάρκας σας.
  • “Έξυπνη” Διαφήμιση & Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας “Πώς μπορώ να διαφημίσω την επιχείρησή μου χωρίς μεγάλο κόστος ή χωρίς καθόλου κόστος;”
  • Social Media: Facebook, Linkedin. Πώς φτιάχνω μία επαγγελματική σελίδα, πώς την διατηρώ και πώς μπορεί να μου αυξήσει τις πωλήσεις μου;
  • Έξυπνες προσφορές – ενέργειες για τον πελάτη σας / Συνέργειες με άλλες επιχειρήσεις για αμοιβαία προβολή.
  • Παραδείγματα από την ελληνική και διεθνή πραγματικότητα από πετυχημένες ενέργειες Marketing προϊόντων και υπηρεσιών.

Μετά το τέλος του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα έχουν λάβει τις απαραίτητες γνώσεις και τα απαραίτητα εργαλεία έξυπνου Marketing για να αναπτύξουν το πελατολόγιό τους και να αυξήσουν την πιστότητα των πελατών τους καθώς και την μέση απόδειξη, κάνοντας ενέργειες χαμηλού ή ακόμα και μηδενικού κόστους.

Κόστος

Το κόστος συμμετοχής των ενδιαφερομένων να συμμετάσχουν ανέρχεται στο ποσό:

  • Για τα μέλη του ΣΘΕΒ: 20€
  • Για τα μη μέλη του ΣΘΕΒ: 30€
  • Ειδική τιμή: Για κάθε 1 συμμετοχή 1 ακόμη συμμετοχή δωρεάν

Εισηγήτρια

Εισηγήτρια θα είναι η κα Βίκυ Πέππα, Marketer με πολυετή εμπειρία στην Δ/νση Marketing μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιριών.

Πληροφορίες

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν και να αποστείλουν την δήλωση συμμετοχής στο φαξ. 2410555509 και για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να απευθυνθούν στον ΣΘΕΒ μέχρι και την Παρασκευή 12 Ιουλίου (αρμόδια κα Τζένη Γιβροπούλου, τηλ. 2410555507, e-mail: givropoulou@sthev.gr).

Μπορεί να σε ενδιαφέρουν επίσης
Θέλεις να δεις και άλλα;
Ψαξε Περισσότερα Σεμινάρια