Steponline.gr: Σεμινάριο με θέμα "Online Marketing Training - Step Online" | paso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσειςpaso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσεις

Steponline.gr: Σεμινάριο με θέμα “Online Marketing Training – Step Online”

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους θέλουν να αποκτήσουν μία σφαιρική και ολοκληρωμένη γνώση για τις επιλογές που προσφέρει ο κόσμος του διαδικτύου, δίνοντας ανάλογη βαρύτητα στα πιο διαδεδομένα και αποτελεσματικά μέσα προώθησης.

02/03/2015 - 01/04/2015

850€

Δείτε την σελίδα

Παράλληλα θα γίνει ανάλυση των τάσεων της αγοράς, θα δοθούν εργαλεία για την επιλογή και διαχείριση της συνεργασίας σας με ένα Online Marketing Agency και θα αφιερώσουμε χρόνο για να φτιάξουμε on the job ένα Online Marketing Plan για διαφορετικούς τύπους εταιρειών.

Μέσα απο ένα εντατικό πρόγραμμα εκπαίδευσης 30 ωρών, ειδικοί του χώρου με μεγάλη εμπειρία θα καλύψουν όλα τα θέματα που χρειάζεται να γνωρίζετε για το Online Marketing ώστε να έχετε μια σφαιρική γνώση για το πώς να επενδύσετε τα χρήματά σας και να προβληθείτε στο διαδίκτυο αποτελεσματικότερα για εσάς ή για συνεργάτες σας.Στιγμιότυπο 2015-02-06, 15.24.33

Που και πότε

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί απογευματινές ώρες 17:30-21:00 σε δέκα απογεύματα (στις 2, 4, 9, 11, 16, 18, 23, 26, 30 Μαρτίου και 1 Απριλίου).

Μετά το πέρας του σεμιναρίου θα έχετε μάθει:

  • Πληροφορίες για τη διαφημιστική αγορά, πώς έχει εξελιχθεί το διαδίκτυο, τάσεις και ευκαιρίες
  • Ποιες επιλογές προώθησης έχει κάποιος στο διαδίκτυο – Earned, Paid & Owned Media καθώς και Branding vs Performance ενέργειες
  • Τι χρειάζεται να έχει μια καλή ιστοσελίδα και ποιες επιλογές υπάρχουν για την κατασκευή της
  • Πώς να χρησιμοποιείτε δεδομένα και στοιχεία για λήψη αποφάσεων – Εισαγωγή στο Web Analytics
  • Τι είναι το SEO (Search Engine Optimization) και ποιες είναι οι βασικές του αρχές
  • Τι είναι το SEM (Search Engine Marketing) και ποιες είναι οι βασικές του χρήσεις
  • Τι είναι το Display Advertising και ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές για την καλύτερη δυνατή απόδοση
  • Τι είναι και πώς λειτουργεί το Affiliate Marketing
  • Πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) για την προβολή της επιχείρησής σας
  • Τι είναι το Content Marketing και πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό
  • Πως να υλοποιήσετε Email Marketing καμπάνιες
  • Τι πρέπει να κάνετε για να διευκολύνετε την επίτευξη στόχων στον ιστότοπό σας – Conversion Rate Optimization
  • Πότε και με ποιές τεχνικές εφαρμόζουμε Branding (π.χ. για χτίσιμο μάρκας) ή Performance (π.χ. για αύξηση εσόδων)
  • Πώς χτίζουμε το επιθυμητό Reputation Online & διαχειριζόμαστε μία κρίση (Crisis Management)
  • Τι είναι το Mobile Marketing και ποιες λύσεις του μπορούν να έχουν εφαρμογή για την επιχείρησή σας
  • Πώς να σχεδιάσετε το δικό σας αποτελεσματικό Online Marketing Plan
  • Τι πρέπει να κάνετε για να χτίσετε μια σχέση αμοιβαίας οφέλειας με τη διαφημιστική σας. Πότε χρειάζεται συνεργασία με μια διαφημιστική, με ποιον τρόπο να επιλέξετε την πιο κατάλληλη για εσάς, τι να περιμένετε, τι δικαιούστε να ζητήσετε, τιμολογιακές πρακτικές κτλ.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο Online Marketing Intermediate Level απευθύνεται σε:

  • Όσους θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με το Online Marketing και έχουν προηγούμενη, έστω και μικρή εμπειρία γύρω απο Marketing ή το διαδίκτυο
  • Επαγγελματίες Marketeers που θέλουν να κατανοήσουν εις βάθος τα εργαλεία και τις δυνατότητες που προσφέρει το Online Marketing, ώστε να επιλέξουν την καταλληλότερη στρατηγική και μέσο για την εταιρεία τους
  • Εταιρείες που θέλουν να διαφημιστούν online και θέλουν να κατανοήσουν καλύτερα πώς λειτουργεί το συγκεκριμένο μέσο
  • Όσους θέλουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τις επιλογές που προσφέρει το διαδίκτυο
  • Όσους θέλουν να δουν στην πράξη πως δουλεύουν τα διάφορα εργαλεία και τεχνικές του Online Marketing

Πρόγραμμα

1η ημέρα

  • Intro to Online Marketing – 0.5 ώρα
  • Website & Online Presence – 1 ώρα
  • Google Analytics – 1.5 ώρα

2η ημέρα

  • Search Engine Optimization (SEO) – 1 ώρα
  • Google AdWords (SEM) – 2 ώρες

3η ημέρα

  • Google AdWords (SEM) – 2 ώρες
  • Display Advertising – 1 ώρα

4η ημέρα

  • Display Advertising – 1 ώρα
  • Affiliate Marketing – 1 ώρα
  • Social Media – 1 ώρα

5η ημέρα

  • Social Media – 3 ώρες

6η ημέρα

  • Content Marketing – 1.5 ώρα
  • Email Marketing – 1.5 ώρα

7η ημέρα

  • Conversion Rate Optimization, Usability, & LPO – 1 ώρα
  • Branding vs. Performance – 2 ώρες

8η ημέρα

  • Building Reputation Online & Crisis Management – 2 ώρες
  • Mobile Marketing – 1 ώρα

9η ημέρα

  • Developing a successful Online Marketing Plan – 3 ώρες

10η ημέρα

  • Developing a successful Online Marketing Plan – 2 ώρες
  • How to build a win win partnership with your agency – 1 ώρα

Συμμετοχές και πληροφορίες

Δηλώστε συμμετοχή εδώ

Μπορεί να σε ενδιαφέρουν επίσης
Θέλεις να δεις και άλλα;
Ψαξε Περισσότερα Σεμινάρια