Mediterranean College | Δωρεάν σεμινάριο εισαγωγής Social Media | paso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσειςpaso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσεις

Mediterranean College | Δωρεάν σεμινάριο εισαγωγής στα Social Media στις 21/1

Το Business School του Mediterranean College διοργανώνει δωρεάν σεμινάριο εισαγωγής στα Social Media με θέμα «Φτιάξε την πρώτη σου καμπάνια στο Facebook». Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013 και ώρα 19.00-21.00, στο Lecture Hall και στο Computing Lab του Mediterranean College.

21/01/2013

Δωρεάν

Δείτε την σελίδα

Mediterranean College | Δωρεάν σεμινάριο εισαγωγής στα Social Media στις 21/1

Το Business School του Mediterranean College διοργανώνει δωρεάν σεμινάριο εισαγωγής στα Social Media με θέμα «Φτιάξε την πρώτη σου καμπάνια στο Facebook».

Που και πότε

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013 και ώρα 19.00-21.00, στο Lecture Hall και στο Computing Lab του Mediterranean College.

Θέματα

Μεταξύ άλλων θα συζητηθούν τα παρακάτω θέματα: Επικοινωνία στην Εποχή της Πληροφορίας – Νέα Μέσα και Ψηφιακή Κουλτούρα στην Ελλάδα, Σχεδιασμός Ψηφιακής Επικοινωνιακής Στρατηγικής, Μάρκετινγκ, Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις στο Διαδίκτυο, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και Εφαρμοσμένες Ενέργειες Μάρκετινγκ.

Πληροφορίες – Συμμετοχές

Πληροφορίες – Συμμετοχές: Mediterranean College, Πατησίων 107 & Πελλήνης 8, Αθήνα, 210 8899600, e-mail: info@medcollege.edu.gr.

Εισηγητής

IOANNA TSOKA

Ιωάννα Τσόκα, PhD cand.
Επικεφαλής της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων

Η Ιωάννα Τσόκα είναι διπλωματούχος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος MBA από το Πανεπιστήμιο Πειραιά, καθώς και πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης από την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.). Αυτήν την περίοδο ολοκληρώνει στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου τη διδακτορική της διατριβή στον τομέα του Μάρκετινγκ με έμφαση στην εικόνα των τουριστικών προορισμών, στα πλαίσια της οποίας έχει παρουσιάσει ερευνητικά άρθρα σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Έχει εργαστεί στα τμήματα μάρκετινγκ πολυεθνικών εταιρειών στους κλάδους των τροφίμων, των τηλεπικοινωνιών και του τουρισμού. Επιπλέον, διαθέτει διδακτική εμπειρία στη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στο τουριστικό μάρκετινγκ, το στρατηγικό μάνατζμεντ, το μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες και την περιφερειακή οικονομική ανάπτυξη.

Μπορεί να σε ενδιαφέρουν επίσης
Θέλεις να δεις και άλλα;
Ψαξε Περισσότερα Σεμινάρια