Η Learning Evolution διοργανώνει online webinar με θέμα “Διαφημιστικό έντυπο – 10 βασικές αρχές που πρέπει να γνωρίζετε για το επιτυχημένο μάρκετινγκ της Επιχείρησής σας!”, την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2012. To κόστος του ανέρχεται στα 35 ευρώ και εισηγητής του είναι ο Θέμης Σαρανταένας.
Η Learning Evolution διοργανώνει online webinar με θέμα “Διαφημιστικό έντυπο – 10 βασικές αρχές που πρέπει να γνωρίζετε για το επιτυχημένο μάρκετινγκ της Επιχείρησής σας!“, την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2012.
Στο webinar θα παρουσιαστούν τα 10 βασικά μυστικά του μάρκετινγκ που πρέπει να γνωρίζει κάθε επιχειρηματίας μικρής ή μεσαίας επιχείρησης όταν θέλει να ετοιμάσει ένα προωθητικό έντυπο. Στόχος είναι το κάθε διαφημιστικό έντυπο να είναι αποτελεσματικό για την επιχείρηση και να αποδίδει στην αύξηση πωλήσεων ή στην εύρεση νέων πελατών. Με το webinar αυτό θα μπορεί -μελλοντικά- ο συμμετέχοντας να ελέγχει καλύτερα τη δουλειά των γραφιστών ώστε να προωθούνται σωστά τα απαραίτητα (κάθε φορά) μηνύματα.
Αν είσαι ιδιοκτήτης μια μικρής ή μεσαίας επιχείρησης, ελεύθερος επιχειρηματίας, ή σκέφτεσαι να δημιουργήσεις τη δική σου επιχείρηση, αυτό το webinar θα σε βοηθήσει να μάθεις τα 10 βασικά μυστικά του μάρκετινγκ που είναι απαραίτητα για ένα σωστό προωθητικό έντυπο.
Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι μία ώρα από τις 17:30 το απόγευμα έως και τις 18:30.
Το κόστος του webinar ανέρχεται στα 35 ευρώ, ωστόσο αν δηλώσετε συμμετοχή μέχρι τις 18 Φεβρουαρίου θα έχετε έκπτωση 10€, με τελικό κόστος συμμετοχής τα 25€.
Όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν:
Εισηγητής του webinar είναι ο Θέμης Σαρανταένας. Είναι Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο και ασχολείται ενεργά στο χώρο τα τελευταία δέκα χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L’ Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού (marketing) και εμπορικού μαρκετινγκ (Trade Marketing) στις μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως: Biotherm (Homme), L’ Oreal Professionnel, Lancome και τη νέα μάρκα για την Ελλάδα Kiehl’s. Ακόμα με την πολυετή εμπειρία του στο εμπορικό μάρκετινγκ (δημιουργία μηχανισμών πώλησης στα καταστήματα), έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία. Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων ειδικά στην περίοδο της κρίσης με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων. Τέλος, είναι ο πρώτος στην Ελλάδα Πιστοποιημένος στην διαχείριση μάρκετινγκ των Social Media.