Ινστιτούτο Επικοινωνίας | Κείμενα Διαδίκτυο και Social Media | paso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσειςpaso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσεις

Ινστιτούτο Επικοινωνίας | “Κείμενα για το Διαδίκτυο και τα Social Media” στις 28/2

Την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου το Ινστιτούτο Επικοινωνίας διοργανώνει το εξειδικευμένο Σεμινάριο–Εργαστήριο με τίτλο «Κείμενα για το Διαδίκτυο και τα Κοινωνικά Μέσα (Social Media)» και εισηγήτρια τη Δρ. Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Σύμβουλο Επικοινωνίας – Διδάσκουσα και Ερευνήτρια στο Πάντειο Πανεπιστήμιο («Επιχειρησιακή και Διαφημιστική Κειμενογραφία»).

28/02/2013 - 01/03/2013

590€

Δείτε την σελίδα

Ινστιτούτο Επικοινωνίας

Την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου το Ινστιτούτο Επικοινωνίας διοργανώνει το εξειδικευμένο Σεμινάριο–Εργαστήριο με τίτλο «Κείμενα για το Διαδίκτυο και τα Κοινωνικά Μέσα (Social Media)» και εισηγήτρια τη Δρ. Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Σύμβουλο Επικοινωνίας – Διδάσκουσα και Ερευνήτρια στο Πάντειο Πανεπιστήμιο («Επιχειρησιακή και Διαφημιστική Κειμενογραφία»).

Που και πότε

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου και Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013.

Στόχος

Social Media

Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν αρχές και τεχνικές που θα τους βοηθήσουν:

  • Να εξοικειωθούν με τον ορθό τρόπο γραφής που υπαγορεύουν οι ιδιαιτερότητες του Διαδικτύου.
  • Να χρησιμοποιούν το λόγο έτσι ώστε να απαντούν στις πληροφοριακές ανάγκες του χρήστη, διευκολύνοντας την πλοήγησή του.
  • Να συντάσσουν κείμενα με γνώμονα την καλύτερη διάρθρωση και τη στρατηγική ανάδειξη του περιεχομένου.
  • Να χειρίζονται σωστά τα μεταδεδομένα (metadata) με στόχο τη βέλτιστη διαχείριση της πληροφορίας.
  • Να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
  • Να ενισχύουν την εμφάνιση του περιεχομένου στις μηχανές αναζήτησης (SEO).
  • Να χαράζουν σωστές επιχειρησιακές στρατηγικές για τα Κοινωνικά Μέσα (Social Media).
  • Να συνδυάζουν στο Διαδίκτυο εικόνα και κείμενο, για ένα δημιουργικό αποτέλεσμα που προσελκύει το χρήστη.

Θέματα

  • Οι ιδιαιτερότητες του Διαδικτύου και η αξιοποίησή του από το σημερινό επιχειρηματικό κόσμο.
  • Οι στρατηγικές ανάδειξης της πληροφορίας.
  • Ο τρόπος ανάγνωσης στο Διαδίκτυο και οι διαφορές του από τα άλλα μέσα ενημέρωσης και πληροφόρησης.
  • Τα βασικά στάδια δόμησης, συγγραφής και μορφοποίησης κειμένων για το Διαδίκτυο, με αναλυτικές οδηγίες και ασκήσεις.
  • Ειδικά κείμενα: εισαγωγές και σύντομες περιγραφές. Έμφαση στον καθοριστικό τους ρόλο, αναλυτικές οδηγίες συγγραφής και ασκήσεις.
  • Ηλεκτρονική αλληλογραφία: πρότυπα, κανόνες.
  • Μηχανές αναζήτησης: πώς βοηθά το περιεχόμενο.
  • Εικόνα και λόγος στο διαδίκτυο: δημιουργικές τεχνικές.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Σεμινάριο έχει σχεδιαστεί ειδικά για στελέχη επιχειρήσεων τα οποία ασχολούνται με τη συγγραφή κειμένων για το Διαδίκτυο και τα Κοινωνικά Μέσα (Social Media).

Διάρκεια

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί σε 2 ημέρες, 16 διδακτικές ώρες από τις 9:30 π.μ. έως και τις 5:30 μ.μ.

Κόστος συμμετοχής

  • Μέλη Ινστιτούτου Επικοινωνίας € 490
  • Μη μέλη € 590
  • *(Δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 23%)

Παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή

Πληροφορίες – Αίτησεις

Μπορεί να σε ενδιαφέρουν επίσης
Θέλεις να δεις και άλλα;
Ψαξε Περισσότερα Σεμινάρια