GIM - MarketingSeminars.gr | Σεμινάριο Google AdWords στις 21/9 | paso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσειςpaso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσεις

GIM – MarketingSeminars.gr | Σεμινάριο Google AdWords στις 21/9

Η GIM Greek Internet Marketing και το MarketingSeminars.gr διοργανώνουν σεμινάριο Google AdWords. Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις 21 Σεπτεμβρίου 2013 στις 10:00 π.μ έως και τις 18:00 μ.μ στο Ξενοδοχείο Metropolitan στην Αθήνα.

21/09/2013

123 ευρώ

Δείτε την σελίδα

GIM- greek marketing-seminars1

Η GIM Greek Internet Marketing και το MarketingSeminars.gr διοργανώνουν σεμινάριο Google AdWords.

Που και πότε

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις 21 Σεπτεμβρίου 2013 στις 10:00 π.μ έως και τις 18:00 μ.μ στο Ξενοδοχείο Metropolitan στην Αθήνα.

Σε ποιους απευθύνεται

google-adwords

Το σεμινάριο αφορά άμεσα ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και επαγγελματίες οι οποίοι:

  • Διαθέτουν Website και θέλουν να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις τους μέσω του Internet, μαθαίνοντας στρατηγικές και τεχνικές από γνώστες του Internet Marketing.
  • Επιθυμούν να επενδύσουν εξυπνότερα το budget που διαθέτουν για προώθηση στο Internet.
  • Αναζητούν αξιόπιστους συνεργάτες για την προώθηση της επιχείρησής τους στο Internet και θέλουν να επιβεβαιώσουν το επίπεδο τεχνογνωσίας και ακεραιότητάς τους, να δουν τα μέχρι τώρα αποτελέσματά τους καθώς και να τους γνωρίσουν αυτοπροσώπως.
  • Έχουν αναθέσει το Internet Marketing της εταιρείας τους σε υπαλλήλους τους ή εξωτερικούς συνεργάτες και επιθυμούν να ελέγξουν κατά πόσο οι τακτικές οι οποίες ακολουθούν είναι οι κατάλληλες για την επιχείρησή τους.
  • Διαθέτουν website το οποίο θέλουν να αποδίδει περισσότερο, να έχει μεγαλύτερη και προπάντον ποιοτικότερη επισκεψιμότητα

Περιεχόμενο

  • Ποια είναι η ιδανική δομή και οργάνωση ενός λογαριασμού Google AdWords
  • Πότε συμφέρει η χρέωση της διαφήμισης ανά κλικ και πότε με βάση τις θεάσεις
  • Γιατί ο δείκτης ποιότητας Quality Score είναι κρίσιμης σημασίας για την επιτυχία της διαφήμισης
  • Πως μπορείτε να αυξήσετε τα  ποιοτικά clicks που κάνουν οι χρήστες στη διαφήμιση
  • Η τεράστια σημασία των ειδών στόχευσης Broad match, Exact, Phrase και Modified Broad
  • Πως να μειώσετε τα μη ποιοτικά clicks με Negative keywords και IP exclusion
  • Πως να συνδιάστε τη διαφήμιση στο Δίκτυο Αναζήτησης και στο Δίκτυο Εμφάνισης για βέλτιστα αποτελέσματα
  • Ποιές είναι οι σωστές ρυθμίσεις για μια καμπάνια AdWords στο 90% των περιπτώσεων
  • Οι παγίδες στις Default ρυθμίσεις του AdWords και πως πρέπει να το ρυθμίσετε σωστά
  • Πως να συνδέσετε το Google Analytics με το AdWords αλλά και το αντίστροφο!
  • Πως να μετράτε Άμεσα την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης με Adwords conversion tracking αλλά και Analytics tracking
  • Έξυπνοι τρόποι για να βγείτε στη διαφήμιση πιο ψηλά από τον ανταγωνιστή σας
  • Ποιοτικό Checklist για να ελέγχετε σε λίγα λεπτά την “Υγεία” της διαφημιστικής σας καμπάνιας
  • SEO vs Adwords: Πότε είνια κατάλληλη η κάθε τεχνική και σε ποιο βαθμό;
  • Πως να αξιοποιήσετε το νέες Enhanced διαφημιστικές καμπάνιες γλιτώνοντας χρήματα
  • Τα νέα εκπληκτικά χαρακτηριστικά του νέου Keyword Tool της Google
  • Βρείτε αν υπάρχει εποχικότητα στην αγορά σας και τι να κάνετε για αυτό
  • Αυτόματος τρόπος για να “διαβάσετε” το μυαλό του χρήστη και να του εμφανίσετε ακριβώς τη διαφήμιση που ψάχνει!
  • Αξιοποιήστε τη διαφήμιση Remarketing προβάλλοντας τις διαφημίσεις που θέλουν περισσότερο οι χρήστες
  • Πως μπορείτε να δείτε ποιες μέρες, ώρες και τοποθεσίες κάνουν κλικ στη διαφήμιση σας στο Google
  • Διαφήμιση στο Youtube! Ο νέος απίστευτα οικονομικός τρόπος για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας

Οφέλη

Τα οφέλη για τους συμμετέχοντες είναι:

Μετά την παρακολούθηση του Σεμιναρίου, θα είστε σε θέση να:

  1. Να αποφύγετε τα συνηθισμένα λάθη που κάνουν ερασιτέχνες στο Google AdWords, με αποτέλεσμα να έχουν πολλά κλικ αλλά λίγες πωλήσεις
  2. Να γνωρίζετε πως να κάνετε τη σωστή αρχή, δηλαδή τις πρώτες βασικές ρυθμίσεις στο Google AdWords για να μη ξοδεύετε άδικα χρήματα επί μήνες αργότερα…
  3. Να οργανώσετε με τον πιο αποδοτικό τρόπο το AdWords σε καμπάνιες και ομάδες διαφημίσεων, ώστε να μπορείτε να πάρετε εύκολα αποφάσεις
  4. Να ανακαλύψετε ποιες είναι οι λέξεις κλειδιά με μεγάλη ζήτηση και οικονομικό κόστος ανά κλικ, που πιθανότατα δεν έχουν ακόμα αντιληφθεί οι ανταγωνιστές σας
  5. Να γράψετε αποτελεσματικές διαφημίσεις που ελκύουν ποιοτικά κλικ
  6. Να χρησιμοποιήσετε το κατάλληλο τρόπο στόχευσης για κάθε διαφήμιση
  7. Να αντιλαμβάνεστε τι να κάνετε ώστε να βελτιώσετε το δείκτη ποιότητας της διαφήμισης σας ώστε να πληρώνετε λιγότερα και να βγαίνετε ψηλότερα στη διαφήμιση
  8. Να αξιοποιήσετε το δίκτυο των χιλιάδων συνεργαζόμενων sites της Google
  9. Να εκμεταλλευτείτε την οικονομική διαφήμιση στο YouTube και στα κινητά
  10. Να παίρνετε πιο εύκολα αποφάσεις χάρη στα στατιστικά του AdWords και του Google Analytics
  11. Να ελέγξετε κατά πόσο σας κάνουν ποιοτική δουλειά οι υπεύθυνοι που έχουν αναλάβει το AdWords της επιχείρησής σας
  12. Να αυξήσετε άμεσα και μετρήσιμα τις πωλήσεις σας από το Google AdWords

Κόστος

Το κόστος του σεμιναρίου ανέρχεται στα 123 ευρώ (100 + ΦΠΑ).

Εισηγητές

Κάρολος Τσιλιγκιριάν

  • Ο Κάρολος Τσιλιγκιριάν είναι επιχειρηματίας, CEO της Greek Internet Marketing, Marketer, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Website Developer και Project Manager.
  • Έχει αναλάβει με επιτυχία την προώθηση πολλών επιχειρήσεων σε διάφορους κλάδους, συνδυάζοντας στρατηγικά διαφορετικές Internet Marketing τεχνικές.
  • Είναι συγγραφέας του βιβλίου: «Μέθοδοι Προώθησης Ιστοσελίδων: Όλα όσα θα πρέπει να γνωρίζετε για την προώθηση του διαδικτυακού σας τόπου».
  • Φημίζεται για την εμμονή του στη λεπτομέρεια και τις εύστοχες κριτικές του σε websites με μετρήσιμα θεαματικά αποτελέσματα.

Αλέξανδρος Κοκόλης

  • Adword Certified Individual, σύμβουλος Internet Marketing στη GIM
  • Πανεπιστημιακή μόρφωση στη Διαφήμιση
  • Προϋπηρεσία στη γνωστή διαφημιστική Bold Ogilvy
  • Εμπειρία σε διαφημιστικές καμπάνιες γνωστών εταιρειών όπως του ΙΕΚ ΟΜΗΡΟΣ

Πολυχρόνης Πανταζής

  • Entrepreneur
  • Manager με πολυετή εμπειρία σε διάφορες επιχειρήσεις
  • Σύμβουλος Επιχειρήσεων με εξειδίκευση Startups & Νέες τεχνολογίες

Πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα του Greek Internet Marketing.

Μπορεί να σε ενδιαφέρουν επίσης
Θέλεις να δεις και άλλα;
Ψαξε Περισσότερα Σεμινάρια