Η Ευεπιχειρείν διοργανώνει σεμινάριο με τίτλο: Χειρισμός Δύσκολων Πελατών και Αποτελεσματική Διοίκηση Παραπόνων.
Πού και πότε;
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013 κατά τις ώρες 17:00-22:00 στο DIVANI PALACE HOTELΛ. Παρθενώνος 19-25, Ακρόπολη.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
- Στελέχη Επιχειρήσεων
- Πωλητές
- Υπεύθυνους τμημάτων πωλήσεων – δημόσιων σχέσεων
- Ιδιοκτήτες Μικρών και Μεσαίων επιχειρήσεων
- Δικηγόρους
- Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες και ελ. Επαγγελματίες διαφόρων ειδικοτήτων που έχουν σχέση με την εξυπηρέτηση & διαχείριση πελατείας.
Περιεχόμενο
Το σεμινάριο θα εστιάσει στους παρακάτω τομείς:
- Περιεχόμενο της εξυπηρέτησης του πελάτη
- Κατηγορίες πελατών και σύνδεσή τους με τα παράπονα
- Τεχνικές διοίκησης παραπόνων πελατών
- Ο φαύλος κύκλος του θυμού
- Διοίκηση του θυμού
- Τι ενοχλεί περισσότερο τον πελάτη σήμερα
- Τύποι δύσκολων πελατών
- Τρόποι αντιμετώπισης δύσκολων πελατών
- Τεχνικές βελτίωσης της στάσης απέναντι στην εξυπηρέτηση πελατών
- Τρόποι κτισίματος πιστών πελατών
- Η αρχή TRUST στην εξυπηρέτηση πελατών
- Διοίκηση της διεπαφής με τον πελάτη
- Εργαλεία ποιότητας και εξυπηρέτηση του πελάτη
- Η ζώνη ανοχής στην εξυπηρέτηση και τη διαχείριση των παραπόνων πελατών
- Τρόποι αξιοποίησης παραπόνων πελατών και διοίκηση ολικής ποιότητας
- Τεχνικές καταγραφής και ομαδοποίησης παραπόνων πελατών
Οι παραπάνω εκπαιδευτικές ενότητες θα διδαχθούν με τους παρακάτω τρόπους:
- Παρουσίαση μέσω Power Point
- Case studies
- Βιωματικές μεθόδους και αυτό-αξιολόγηση
- Παρουσίαση και συζήτηση
Σκοπός
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες:
- Περιεχόμενο και Οφέλη της Αποτελεσματικής Εξυπηρέτησης Πελατών
- Χρήση Τεχνικών Διαχείρισης Παραπόνων Πελατών
- Υιοθέτηση Συμπεριφορών που βελτιώνουν τον τρόπο που θα αντιμετωπίζετε έναν επιθετικό πελάτη
- Αντίληψη του Τύπου του Πελάτη και των Αναγκών του
- Πότε ένας πελάτης έχει θυμό καθώς και ποιος είναι ο τρόπος που θα Διαχειριστείτε τόσο το δικό του όσο και το δικό σας θυμό
- Σύνδεση Διαχείρισης Παραπόνων με τα Εργαλεία της ποιότητας
- Αύξηση της ικανότητάς σας να δημιουργείτε θετικό αντίκτυπο στις σχέσεις σας με τους Πελάτες τη στιγμή που διατυπώνουν ένα παράπονο
- Τρόποι που οδηγούν στην αύξηση των πωλήσεων και τη Βελτίωση των Σχέσεων σας με τους πελάτες
Κόστος
Tο κόστος διαμορφώνεται στα 139€ για Εταιρίες & Φ. Πρόσωπα/Ελ. Επαγγελματίες (119€ για κατάθεση μέχρι και 6/11).
Για φοιτητές και ανέργους ισχύουν ειδικές τιμές.
Πληροφορίες-επικοινωνία
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την διοργάνωση καλέστε στα τηλέφωνα: 210-6147341, 211-4110533
ή επισκεφθείτε στην ιστοσελίδα του Ευεπιχειρείν .