Διήμερο σεμινάριο με θέμα “eCommerce for Beginners” διοργανώνει το ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών από 25 έως και 27 Ιανουαρίου 2013. Απευθύνεται σε επιχειρηματίες, στελέχη πωλήσεων ή οποιοδήποτε άλλο στέλεχος ή ιδιώτη θέλει να εμπλουτίσει τις γνώσεις του στη δημιουργία ευκαιριών πώλησης μέσω Internet. Το κόστος του ανέρχεται στα 250 ευρώ.
Διήμερο σεμινάριο με θέμα “eCommerce for Beginners” διοργανώνει το ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών από 25 έως και 27 Ιανουαρίου 2013.
Το 2ημερο σεμινάριο “eCommerce for Beginners” απευθύνεται σε όλα τα στελέχη που ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν ή να βελτιώσουν το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας ή οργανισμού τους. Επίσης σε επιχειρηματίες, στελέχη πωλήσεων ή οποιοδήποτε άλλο στέλεχος ή ιδιώτη θέλει να εμπλουτίσει τις γνώσεις του στη δημιουργία ευκαιριών πώλησης μέσω Internet. Δεν υπάρχει προϋπόθεση προηγούμενης γνώσης ή σχετικής εμπειρίας.
Τα θέματα που θα καλυφθούν στο σεμινάριο περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:
Το κόστος συμμετοχής είναι €250. Δίνεται έκπτωση 20% (τιμή €200) για όλους τους φοιτητές (φοιτητικό πάσο), αποφοίτους ΔΕΤ, μέλη του ΙΠΕ, μέλη του GRECA, του ΕΣΑ, του ΣΕΛΠΕ, ανέργους (κάρτα ανεργίας) και για group 3 ατόμων από τον ίδιο οργανισμό. To σεμινάριο δεν χρηματοδοτείται από το ΛΑΕΚ.
Σημείωση: Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη ο χώρος διεξαγωγής που θα πραγματοποιηθεί το σεμινάριο.
Παρασκευή 25 Ιανουαρίου (6 ώρες) | |
15:00 – 15:30 | Προσέλευση |
15:30 – 16:00 | Εισαγωγή Καθ. Γιώργος Δουκίδης, Διευθυντής ELTRUN – ΟΠΑ |
16:00 – 17:00 | H τεχνική υλοποίηση ενός e-shop Φώτης Αντωνόπουλος, Partner oliveshop.com, Head of Digital Innovation, ATCOM |
17:00 – 18:00 | Operations για eCommerce Αιμίλιος Μάρκου, Co-Founder & Exec. Dir., Hellas Direct Αλέξης Πανταζής, Co-Founder & Exec. Dir., Hellas Direct |
18:00 – 18:30 | Διάλειμμα για σνακς |
18:30 – 19:30 | Τί πρέπει να γνωρίζετε για τα νομικά του eCommerce Μίνα Ζούλοβιτς, Partner, Φιλοθεΐδης & Συνεταίροι |
19:15 – 20:15 | Conversion Rate Optimization για eCommerce Γ. Λεκάκος, Επ. Καθηγητής, ELTRUN – ΟΠΑ |
20:15 – 20:30 | Διάλειμμα |
20:30 – 21:30 | Performance Marketing για eCommerce Γιώργος Φραγκάκης, Head of Performance Marketing,Forestview |
Σάββατο 26 Ιανουαρίου (6 ώρες) | |
09:30 – 10:00 | Προσέλευση |
10:00 – 11:30 | Δημιουργώντας Business Plan για eCommerce Παναγιώτης Γκεζερλής, eBusiness consultant, Be eBusiness |
11:30 – 11:45 | Διάλειμμα |
11:45 – 12:45 | SEO για eCommerce Ηλίας Λυμπερόπουλος, PhD Candidate, Ερευνητής ELTRUN |
12:45 – 13:45 | Pay-Per-Click για eCommerce Γιώργος Χρηστάκης, Product Manager Adwords, Lighthouse |
13:45 – 14:15 | Διάλειμμα για σνακς |
14:15 – 15:15 | Social Media for eCommerce Γιώργος Βαρέλογλου, Managing Partner, Mindworks |
15:15 – 16:15 | Web Analytics για eCommerce Στέλιος Ηλιάκης, Γενικός Διευθυντής, Sleed |
16:15 – 16:30 | Κλείσιμο |