Γράφεις καλά στα Αγγλικά, αλλά…..θα μπορούσες και καλύτερα
Πόσο χρόνο σου παίρνει να συντάξεις ένα επαγγελματικό e-mail ή μια επιστολή στα Αγγλικά; Είναι βέβαιο ότι το γράμμα σου προς τον ξένο πελάτη έχει το ύφος που επιθυμείς; Σου έχει τύχει να μην λαμβάνεις απάντηση στο μήνυμα σου; Σημαντικά επαγγελματικά ζητήματα μπορούν να κριθούν από μικρές λεπτομέρειες της γραπτής επικοινωνίας.
Το σεμινάριο με θέμα θα πραγματοποιηθεί στις 23 Ιανουαρίου 2015 στην Ελληνοαμερικανική Ένωση.
• Γράφουμε «Looking forward to seeing you» ή «I look forward to seeing you”;
• Όταν γράψουμε 2.6.15 τι ημερομηνία καταλαβαίνει ο Άγγλος συνεργάτης και τι ο Αμερικανός;
• Όταν λάβουμε μία επιστολή στην οποία σημειώνεται «p.p. Mr. Jones» τι σημαίνει;
• Στο θέμα του e-mail γράφουμε «INFORMATION REQUEST» ή « Information request»;
• Τι από τα δύο είναι σωστό: “text». ή “text.”;
Βρες όλες τις απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά και άλλα ακόμα που αφορούν στην δομή, το ύφος και το λεξιλόγιο της επίσημης και ανεπίσημης γραπτής επαγγελματικής επικοινωνίας στο σεμινάριο Better Business Writing for Administrative Support.
Στην διάρκεια των 8 ωρών του σεμιναρίου θα δουλέψεις και θα εξασκηθείς σε αυθεντικά επιχειρησιακά κείμενα (memos, επιστολές, e-mails), και θα λύσεις κάθε απορία σου με την βοήθεια του εισηγητή, ενώ θα μπορείς να ανατρέχεις στο υλικό του σεμιναρίου κάθε φορά που το χρειάζεσαι στην δουλειά σου.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να επικοινωνήσεις στα τηλ. 2103680006 ή 2103680056 ή να στείλεις μήνυμα στην διεύθυνση training@hau.gr
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τον επίσημο ιστότοπο του σεμιναρίου.