ΔΚΗ | Διήμερο σεμινάριο "DIR/Floortime" | paso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσειςpaso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσεις

ΔΚΗ | Διήμερο σεμινάριο “DIR/Floortime”

Το Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου και το Μονορόδι φέρνουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Floortime από τις ΗΠΑ.

01/02/2014 - 02/02/2014

Κατόπιν επικοινωνίας

 999923_413819945417229_361258990_n

Το Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου και το Μονορόδι διοργανώνουν σεμινάριο floortime με τίτλο: Αναπτυξιακό μοντέλο για παιδιά με διαταραχές του αυτιστικού φάσματος, διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας, ΔΕΠ-Υ, σύνδρομοDown, εύθραυστο Χ.

Πού και πότε;

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί κατά τις ημερομηνίες: Σάββατο 1 και Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014 στην Αθήνα.

Περιγραφή

Το Floortime™ (ή DIRFloortime™) είναι οι τεχνικές, με τις οποίες ακολουθούμε (και διεγείρουμε) τα συναισθηματικά ενδιαφέροντα του παιδιού (παιδοκεντρικό μοντέλο), εξερευνούμε τις ιδέες του, ενώ ταυτόχρονα προκαλούμε το παιδί να κάνει επαφή μαζί μας, να γίνεται δημιουργικό, αυθόρμητο, περίεργο, και να κατακτά όλο και περισσότερο διάφορες κοινωνικές, μαθησιακές και συναισθηματικές δεξιότητες (ανεβαίνοντας την ιεραρχική κλίμακα των αναπτυξιακών οροσήμων), ενώ εμείς επεκτείνουμε τη δράση και την αλληλεπίδραση, κινητοποιώντας όλες τις αισθήσεις και τις κινήσεις, τα συναισθήματα. Βοηθάμε το παιδί να μένει συγκεντρωμένο σε μας και στη δραστηριότητα και να εξασκεί δεξιότητες σκέψης: εμπλοκή με τον άλλο, αλληλεπίδραση, συμβολική σκέψη, λογική σκέψη.

Περιεχόμενο

Το σεμινάριο θα εστιάσει στις παρακάτω θεματικές ενότητες:

  • Περιγραφή των Λειτουργικών Συναισθηματικών Αναπτυξιακών Σταδίων.
  • Πώς απαρτιώνονται οι διαφορετικές περιοχές εγκεφαλικής επεξεργασίας.
  • Γιατί οι αλληλεπίδραση παιδιού-ενήλικα είναι εντελώς διαφορετική από την αλληλεπίδραση μεταξύ συνομηλίκων.
  • Γιατί, αν αντιμετωπίσουμε μια προβληματική συμπεριφορά σαν σύμπτωμα, τότε θα εμφανιστεί στη θέση της μια άλλη προβληματική συμπεριφορά, εξ αιτίας των συναισθηματικών αναγκών του παιδιού.
  • Πώς επιτυγχάνουμε αμφίδρομη αλληλεπιδραση στις συνεδρίες Floortime, ανάπτυξη της από κοινού προσοχής, της εμπλοκής και της επίλυσης προβλημάτων. Οι θεραπευτές βοηθούν το παιδί να συντηρεί την εστίαση της προσοχής του στο να εξελίξει την αλληλεπίδραση και τη λογική, αφηρημένη σκέψη.
  • Με την μέθοδο Greenspan Floortime Approach™, θα μάθουμε να κάνουμε αξιολόγηση (The Learning Tree) και να σχεδιάζουμε την παρέμβαση.
  • Θα ακούσουμε ότι μπορούμε να σχεδιάσουμε 3 είδη πρεμβάσεων στο σπίτι: 1) Floortime, 2) ημιδομημένη επίλυση προβλημάτων και 3) δραστηριότητες: κινητικές, αισθητηριακές, αντιληπτικές-κινητικές, οπτικοχωρικές.
  • Θα σχολιάσουμε την εφαρμογή του προγράμματος σε 3 πλαίσια: Σπίτι, Σχολείο, Θεραπείες. Θα συζητήσουμε πώς το DIR μπορεί να προσαρμοστεί στο σχολικό περιβάλλον. Θα συζητήσουμε πώς γράφουμε μετρήσιμους εξατομικευμένους στόχους.
  • Θα δούμε ότι μπορούμε να επεκτείνουμε το πρόγραμμα με play dates (ραντεβού για παιχνίδι).

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Επαγγελματίες ή φοιτητές:
  • Λογοθεραπευτές
  • Εργοθεραπευτές
  • Ψυχολόγοι
  • Παιδαγωγοί / Ειδικοί παιδαγωγοί
  • Κοινωνιολόγοι
  • Και σε
  • Γονείς και σε κάθε ενδιαφερόμενο

Πληροφορίες-επικοινωνία

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη  διεξαγωγή και τις εγγραφές επισκεφθείτε το σχετικό Facebook event ή καλέστε στο τηλέφωνο: 698 6180 630.

Την φόρμα συμμετοχής θα την βρείτε στην διεύθυνση: docs.google.com

Μπορεί να σε ενδιαφέρουν επίσης
Θέλεις να δεις και άλλα;
Ψαξε Περισσότερα Σεμινάρια