Το Business Knowhow, με σαφή προσανατολισμό στην τεκμηρίωση της γνώσης και της δια βίου μάθησης και στα πλαίσια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, επαναλαμβάνει το πετυχημένο Εργαστήριο με θέμα «Συμπεριφορά Καταναλωτή»
Το Business Knowhow επαναλαμβάνει το πετυχημένο Εργαστήριο με θέμα: «Συμπεριφορά Καταναλωτή».
Το workshop θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014, κατά τις ώρες 18:00 με 20:00
Το workshop περιλαμβάνει σύγχρονη και ταχύρρυθμη παρουσίαση του πώς ο πελάτης ή ο καταναλωτής, δέχεται το μήνυμα και την υπηρεσία που του προσφέρουμε.
Επίσης βασίζεται στην ανταλλαγή εμπειριών, επαγγελματιών που ασχολούνται αποκλειστικά με τη Συμπεριφορά και την Ψυχολογία του Καταναλωτή.
Το Workshop θα εστιάσει στους παρακάτω θεματικούς άξονες:
Το workshop απευθύνεται σε όσους θέλουν να γνωρίσουν την πραγματική εικόνα που έχει ο τελικός καταναλωτής για τα προιόντα και τις υπηρεσίες που αγοράζει.
Δηλώστε τώρα τη συμμετοχή σας γράφοντας τη λέξη consumer και το Ονοματεπώνυμο σας στο: seminars@businessknowhow.gr.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο τηλέφωνο: 210-9320686.