Το Bonus Seminars διοργανώνει επαγγελματικό σεμινάριο με θέμα: την Σωστή και Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση του Πελάτη .
Πού και πότε;
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013, κατά τις ώρες
10:30 π.μ. μέχρι τις 3:30 μ.μ. Η διεξαγωγή θα γίνει στις εγκαταστάσεις του Εκπαιδευτικού Ομίλου Network Βασ. Σοφίας 84, Αθήνα (στάση μετρό: Μέγαρο Μουσικής), στο Άρτιο Τεχνολογικά Εξοπλισμένο Αμφιθέατρο της Σχολής.
Θεματολογία
Το σεμινάριο θα εστιάσει στις παρακάτω θεματικές ενότητες:
- H Φιλοσοφία της Σύγχρονης Εξυπηρέτησης
- Αποτελεσματικές Τεχνικές Εξυπηρέτησης
- Τύποι Πελατών και Προσεγγίσεις
- Τύποι Ανθρώπων στο Επαγγελματικό Περιβάλλον
- Η σωστή επικοινωνία ως μέσο εξυπηρέτησης
- Εξυπηρέτηση του πελάτη (Υποδοχή-Χειρισμός-Αποχαιρετισμός)
- Η Θετική Αύρα του Χώρου Εξυπηρέτησης
- Τα Θετικά Strokes
- Η Δέσμευση για το Μέλλον
- Διαχείριση Αντιρρήσεων του Πελάτη
- Διαχείριση Δύσκολων Πελατών
- Tο After Service – Service
- Η Αυτοπεποίθηση του Ανθρώπου της Εξυπηρέτησης
Σκοπός
Σκοπός του σεμιναρίου είναι ο συμμετέχων να :
- Αποκτήσει την Απαραίτητη – Ενδεδειγμένη Κατεύθυνση , έτσι ώστε να Αποκτήσει τα Απαραίτητα Εχέγγυα για να μπορέσει να Αντεπεξέλθει με βούληση , Θετικά και Δυναμικά το Σύγχρονο Σημερινό και Απαιτητικό Πελάτη.
- Αντιληφθεί την Σημαντικότητα της Σωστής και Απτής Εξυπηρέτησης , στις Απαιτήσεις « του Σήμερα » και μερικές από της πιο Σημαντικές Τεχνικές της , έτσι ώστε να μπορεί να δράσει άμεσα , ξεκάθαρα, ουσιαστικά με Αποτελεσματικότητα και με Απόλυτη Σιγουριά.
- Αποκτήσει μεθοδολογία και τεχνικές δεξιότητες που θα οδηγήσουν στην :
- Καλή Σχέση με τον Πελάτη
- Πιστότητα του Πελάτη (Loyalty )
- Συνεχή επίλυση των προβλημάτων σας
- Διαγνώσει πως λειτουργεί ένας επαγγελματίας στο προσωπικό του περιβάλλον
- Βελτιώσει και αναπτύξει το επαγγελματικό του πλαίσιο.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
- Όλα τα Στελέχη Επιχειρήσεων
- Εργαζόμενους του Ιδιωτικού Τομέα
- Ιδιοκτήτες Καταστημάτων
- Υπαλλήλους Επιχειρήσεων
- Όλους όσους Επιθυμούν να γνωρίσουν την Σημαντικότητα της Αποτελεσματικής Εξυπηρέτησης του Πελάτη στις απαιτήσεις «του Σήμερα»
- Όλα τα Σύγχρονα Στελέχη που θα κατευθυνθούν σε ένα διαφορετικό τρόπο σκέψης , αξιολόγησης και δράσης στην καθημερινότητα τους autoCad
Πληροφορίες – εγγραφές
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο και την διοργάνωσή του, μπορείτε να καλέσετε στα τηλέφωνα:
(210) 52 35 490, και (210) 74 88 131, ή να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του διοργανωτή πατώντας εδώ.