Bonus seminars | "Σωστή και Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση του Πελάτη" | paso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσειςpaso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσεις

Bonus seminars | “Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση του Πελάτη” στις 23/11

Το Bonus seminars διοργανώνει Επαγγελματικό Σεμινάριο Αποτελεσματικής Εξυπηρέτησης του Πελάτη με εισηγητή τον Απόστολο Χαλιμά.

23/11/2013

Κατόπιν επικοινωνίας

Με πιστοποιητικό παρακολούθησης

1470013_569221079815232_903928398_n

Το Bonus Seminars διοργανώνει επαγγελματικό σεμινάριο με θέμα: την Σωστή και Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση του Πελάτη .

Πού και πότε;

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί το  Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013,  κατά τις ώρες
10:30 π.μ. μέχρι τις 3:30 μ.μ. Η διεξαγωγή θα γίνει στις εγκαταστάσεις του Εκπαιδευτικού Ομίλου Network  Βασ. Σοφίας 84, Αθήνα (στάση μετρό: Μέγαρο Μουσικής), στο Άρτιο Τεχνολογικά Εξοπλισμένο Αμφιθέατρο της Σχολής.

Θεματολογία

Το σεμινάριο θα εστιάσει στις παρακάτω θεματικές ενότητες:

  • H Φιλοσοφία της Σύγχρονης Εξυπηρέτησης 
  • Αποτελεσματικές Τεχνικές Εξυπηρέτησης 
  • Τύποι Πελατών και Προσεγγίσεις
  • imagesΤύποι Ανθρώπων στο Επαγγελματικό Περιβάλλον
  • Η σωστή επικοινωνία ως μέσο εξυπηρέτησης
  • Εξυπηρέτηση του πελάτη (Υποδοχή-Χειρισμός-Αποχαιρετισμός)
  • Η Θετική Αύρα του Χώρου Εξυπηρέτησης
  • Τα Θετικά Strokes 
  • Η Δέσμευση για το Μέλλον
  • Διαχείριση Αντιρρήσεων του Πελάτη 
  • Διαχείριση Δύσκολων Πελατών
  • Tο After Service – Service 
  • Η Αυτοπεποίθηση του Ανθρώπου της Εξυπηρέτησης

Σκοπός

Σκοπός του σεμιναρίου είναι ο συμμετέχων να :

  • Αποκτήσει την Απαραίτητη – Ενδεδειγμένη Κατεύθυνση , έτσι ώστε να Αποκτήσει τα Απαραίτητα Εχέγγυα για να μπορέσει να Αντεπεξέλθει με βούληση , Θετικά και Δυναμικά το Σύγχρονο Σημερινό και Απαιτητικό Πελάτη.
  • Αντιληφθεί την Σημαντικότητα της Σωστής και Απτής Εξυπηρέτησης , στις Απαιτήσεις « του Σήμερα » και μερικές από της πιο Σημαντικές Τεχνικές της , έτσι ώστε να μπορεί να δράσει άμεσα , ξεκάθαρα, ουσιαστικά με Αποτελεσματικότητα και με Απόλυτη Σιγουριά.
  • Αποκτήσει μεθοδολογία και τεχνικές δεξιότητες που θα οδηγήσουν στην :
  • Καλή Σχέση με τον Πελάτη
  • Πιστότητα του Πελάτη (Loyalty )
  • Συνεχή επίλυση των προβλημάτων σας
  •  Διαγνώσει πως λειτουργεί ένας επαγγελματίας στο προσωπικό του περιβάλλον
  •  Βελτιώσει και αναπτύξει το επαγγελματικό του πλαίσιο.

Σε ποιους απευθύνεταιBonus-Seminars

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  •  Όλα τα Στελέχη Επιχειρήσεων
  •  Εργαζόμενους του Ιδιωτικού Τομέα
  •  Ιδιοκτήτες Καταστημάτων
  •  Υπαλλήλους Επιχειρήσεων
  •  Όλους όσους Επιθυμούν να γνωρίσουν την Σημαντικότητα της Αποτελεσματικής Εξυπηρέτησης του Πελάτη στις απαιτήσεις «του Σήμερα»
  •  Όλα τα Σύγχρονα Στελέχη που θα κατευθυνθούν σε ένα διαφορετικό τρόπο σκέψης , αξιολόγησης και δράσης στην καθημερινότητα τους autoCad

Πληροφορίες – εγγραφές

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο και την διοργάνωσή του, μπορείτε  να καλέσετε στα τηλέφωνα:

(210) 52 35 490, και  (210) 74 88 131, ή να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του διοργανωτή πατώντας εδώ.

Μπορεί να σε ενδιαφέρουν επίσης
Θέλεις να δεις και άλλα;
Ψαξε Περισσότερα Σεμινάρια