ΑΚΤΟ: Σεμινάριo Online Communication & Social Media IΙ (Advanced Level) | paso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσειςpaso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσεις

ΑΚΤΟ: Σεμινάριo Online Communication & Social Media IΙ (Advanced Level)

O ΑΚΤΟ δίνοντας έμφαση στη δια βίου εκπαίδευση, και αξιοποιώντας το καθηγητικό δυναμικό του -που περιλαμβάνει μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της Τέχνης και του Design της χώρας- εντάσσει στα προγράμματά του, για την τρέχουσα ακαδημαϊκή περίοδο 2014-2015, μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα σειρά σεμιναριακών κύκλων.

01/12/2014

Με πιστοποιητικό παρακολούθησης

Δείτε την σελίδα

Τα social media στα… δύσκολα. Δημιουργία στρατηγικής, special cases, ανάλυση του crisis management, insights & ανάλυση. Εμβάθυνση σε επιλεγμένα social media.imerologio2

Εισηγήτρια

Η Σοφία Τσιτσώνη σπούδασε Κοινωνική Ανθρωπολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και είναι κάτοχος MA in Communication, Culture & Society από το Goldsmiths College με έμφαση στην οπτική επικοινωνία. Εδώ και 15 περίπου χρόνια εργάζεται στον χώρο της επικοινωνίας, έχοντας περάσει από τη διαφήμιση, το ραδιόφωνο και τα events. Σήμερα είναι communication strategist στην εταιρία επικοινωνίας αία relate, ενώ αποτελεί “ιδρυτικό μέλος” του εξειδικευμένου στα social media Business Unit της εταιρίας.

Σε ποιους απευθύνονται τα σεμινάριo

Το σεμινάριο απευθύνεται σε graphic designers, στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα.

Πρόγραμμα σεμιναρίου

01.

  • Offline/online: 360 Campaigns με βάση στα social media.

02.

  • Πολιτική επικοινωνία και social media.

03.

  • B2C vs B2B επικοινωνία στα social media.
  • Διαφορές στην επικοινωνία με καταναλωτές ή συνεργάτες.
  • Best Practices.

04.

  • Working on restrictions: τα social media σε κλάδους με αυστηρό ρυθμιστικό πλαίσιο.

05.

  • Low budget stories: δημιουργώντας στα social media με χαμηλό budget.

06.

  • Εφαρμόζοντας τα Corporate Identity Guidelines στα social media.

07.

  • Η σημασία του brief από την πλευρά του πελάτη.
  • Η σημασία της σωστής διαχείρισης του brief από τον social media expert.

08.

  • Crisis Management on social media.
  • Best Practices.

09.

  • Off the beaten track: LinkedIn, Pinterest, Google+, Wikipedia.

10.

  • Έρευνες και resources για τα social media.

Πληροφορίες και εγγραφές

  • Δίδακτρα: εξαρτάται από τις ώρες κάθε σεμιναρίου. Υπάρχουν ειδικές τιμές για φοιτητές, ανέργους κλπ
  • Πληροφορίες: 210 52 30 130 | mavrogiorgou.e@aktocollege.gr | Υπεύθυνη: κα Εύη Μαυρογιώργου
  • Διεύθυνση: Ευεπίδων 11Α, Πεδίον του Άρεως
Μπορεί να σε ενδιαφέρουν επίσης
Θέλεις να δεις και άλλα;
Ψαξε Περισσότερα Σεμινάρια