ΑΚΤΟ: Σεμινάριο Online Communication & Social Media I | paso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσειςpaso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσεις

ΑΚΤΟ: Σεμινάριο Online Communication & Social Media I

O ΑΚΤΟ δίνοντας έμφαση στη δια βίου εκπαίδευση, και αξιοποιώντας το καθηγητικό δυναμικό του -που περιλαμβάνει μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της Τέχνης και του Design της χώρας- εντάσσει στα προγράμματά του, για την τρέχουσα ακαδημαϊκή περίοδο 2014-2015, μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα σειρά σεμιναριακών κύκλων.

01/12/2014

Με πιστοποιητικό παρακολούθησης

Δείτε την σελίδα

Εισαγωγή στα social media. Τι εννοούμε όταν λέμε social media. Ποια είναι η θέση των social media στη σύγχρονη επικοινωνία και πώς μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν οι εταιρίες ή τα brands σε διαφορετικές περιπτώσεις. Ποιοι κανόνες της παραδοσιακής επικοινωνίας imerologio2ισχύουν και στην online επικοινωνία.

Εισηγήτρια

Η Σοφία Τσιτσώνη σπούδασε Κοινωνική Ανθρωπολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και είναι κάτοχος MA in Communication, Culture & Society από το Goldsmiths College με έμφαση στην οπτική επικοινωνία. Εδώ και 15 περίπου χρόνια εργάζεται στον χώρο της επικοινωνίας, έχοντας περάσει από τη διαφήμιση, το ραδιόφωνο και τα events. Σήμερα είναι communication strategist στην εταιρία επικοινωνίας αία relate, ενώ αποτελεί “ιδρυτικό μέλος” του εξειδικευμένου στα social media Business Unit της εταιρίας.

Σε ποιους απευθύνονται τα σεμινάριo

Το σεμινάριο απευθύνεται σε graphic designers, στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα.

Πρόγραμμα σεμιναρίου

01.

  • Εισαγωγή στα Social Media.
  • Παρουσίαση των πιο δημοφιλών social media και των βασικών χαρακτηριστικών τους.

02.

  • Οι κανόνες της επικοινωνίας στα social media.
  • Τι σημαίνει για ένα brand/μία εταιρία η είσοδος στα social media.
  • Social Life: Θετικά και αρνητικά.

03.

  • Set up of a Facebook Page (βήματα, υλικό).
  • Set up of a Twitter Account (βήματα, υλικό).
  • Set up a Google+ Account (βήματα, υλικό).
  • Set up of other social media channels (βήματα, υλικό)

04.

  • Τρόποι προβολής και διαφήμισης στα social media.
  • H διαφορά μεταξύ paid και earned advertising (publicity).
  • Best practices Social Media Campaigns.

05.

  • Facebook management.
  • Creating a Facebook Application.
  • Διαγωνισμοί και Fan building Strategy.
  • Best Practices βάση πρωτότυπης ιδέας και αποτελεσματικότητας.

06.

  • Διαχείριση Social Media Crisis.
  • Η σημασία του Online Reputation Management. Εργαλεία και τρόποι διαχείρισης της φήμης μίας εταιρίας / ενός brand / μίας ΜΚΟ online.

07.

  • Η σημασία της εικόνας στα social media.
  • Visually centered social media.

08.

  • Online Διαφήμιση: Τρόποι προβολής στο διαδίκτυο.
  • Google Display Network Campaign: Δημιουργικά, πλάνα προβολής.
  • Από τις display στις search campaigns.
  • Reporting Analytics Overview.

09.

  • Beyond social media and above the line advertising.
  • Content Marketing, Youth Marketing.

10.

  • Self promotion online.
  • Πώς μπορεί να προβληθεί ένας επαγγελματίας της επικοινωνίας ανάλογα με την ειδικότητά του; Ποιο είναι το κατάλληλο media mix;

11.

  • Workshop: Self promotion.

Πληροφορίες και εγγραφές

  • Δίδακτρα: εξαρτάται από τις ώρες κάθε σεμιναρίου. Υπάρχουν ειδικές τιμές για φοιτητές, ανέργους κλπ
  • Πληροφορίες: 210 52 30 130 | mavrogiorgou.e@aktocollege.gr | Υπεύθυνη: κα Εύη Μαυρογιώργου
  • Διεύθυνση: Ευεπίδων 11Α, Πεδίον του Άρεως
Μπορεί να σε ενδιαφέρουν επίσης
Θέλεις να δεις και άλλα;
Ψαξε Περισσότερα Σεμινάρια