Σε μία εποχή κρίσης, όπου οι ευκαιρίες ανάπτυξης και κυρίως η ρευστότητα στην ελληνική αγορά σπανίζουν, η αναζήτηση ξένων αγορών κρίνεται απαραίτητη. Η εξαγωγική προσπάθεια όμως πρέπει να γίνει οργανωμένα και με στρατηγική ώστε να αποφύγουμε σπατάλη χρόνου και χρήματος και να αυξήσουμε τις πιθανότητες επιτυχίας. Τί βήματα πρέπει να γίνουν , ώστε το τελικό προϊόν να καταφέρει να εξαχθεί και να έχει απήχηση στους ξένους καταναλωτές?
Σε μία εποχή κρίσης, όπου οι ευκαιρίες ανάπτυξης και κυρίως η ρευστότητα στην ελληνική αγορά σπανίζουν, η αναζήτηση ξένων αγορών κρίνεται απαραίτητη. Η εξαγωγική προσπάθεια όμως πρέπει να γίνει οργανωμένα και με στρατηγική ώστε να αποφύγουμε σπατάλη χρόνου και χρήματος και να αυξήσουμε τις πιθανότητες επιτυχίας. Τί βήματα πρέπει να γίνουν , ώστε το τελικό προϊόν να καταφέρει να εξαχθεί και να έχει απήχηση στους ξένους καταναλωτές?
Βίκυ Πέππα: International Marketing Consultant & Γενική Διευθύντρια της A BIT OF GREECE. Η Βίκυ τα τελευταία 14 χρόνια εργάστηκε στον χώρο των επιχειρήσεων με ειδίκευση στο Marketing και στην Επιχειρησιακή Ανάπτυξη και εμπειρία σε πολλούς και διαφορετικούς κλάδους.
Το διαδικτυακό σεμινάριο είναι ένας σύγχρονος τρόπος παρουσίασης που διενεργείται μέσω Internet. Οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα παρακολούθησης του σεμιναρίου από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου τους. Η παρουσίαση εμφανίζεται στην οθόνη τους ενώ ακούν και βλέπουν Live την εισηγήτρια. Ταυτόχρονα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων ή σχολίων σε πραγματικό χρόνο μέσω chat.
Κόστος συμμετοχής: 60 Ευρώ (ΦΠΑ συμπεριλαμβάνεται)
Με το τέλος του σεμιναρίου θα αποσταλούν στους συμμετέχοντες το πιστοποιητικό παρακολούθησης και η παρουσίαση.