Ινστιτούτο Επικοινωνίας | paso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσειςpaso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσεις

Ινστιτούτο Επικοινωνίας

Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, αστική εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2002 στο πλαίσιο της προσπάθειας για συνένωση του επαγγελματικού με τον ακαδημαϊκό χώρο της επικοινωνίας.
Η επίσημη παρουσίαση του Ινστιτούτου Επικοινωνίας πραγματοποιήθηκε το Φεβρουάριο του 2003 στο Νέο κτήριο Διοικήσεως της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος, παρουσία εκπροσώπων από τον ευρύτερο πολιτικό και ακαδημαϊκό χώρο καθώς και υψηλόβαθμων στελεχών του χώρου της Επικοινωνίας, Πάγιων μεγάλων Χορηγών και Υποστηρικτών του ΙΕπ.

Ινστιτούτο Επικοινωνίας

Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, αστική εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2002 στο πλαίσιο της προσπάθειας για συνένωση του επαγγελματικού με τον ακαδημαϊκό χώρο της επικοινωνίας.

Η επίσημη παρουσίαση του Ινστιτούτου Επικοινωνίας πραγματοποιήθηκε το Φεβρουάριο του 2003 στο Νέο κτήριο Διοικήσεως της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος, παρουσία εκπροσώπων από τον ευρύτερο πολιτικό και ακαδημαϊκό χώρο καθώς και υψηλόβαθμων στελεχών του χώρου της Επικοινωνίας, Πάγιων μεγάλων Χορηγών και Υποστηρικτών του ΙΕπ.

Το Όραμα

  • Να αποτελέσει πρωτοπόρο φορέα συνεργασίας και διαλόγου μεταξύ της Ακαδημαϊκής κοινότητας και των κλάδων της Επικοινωνίας.
  • Να συμβάλλει στην ανάπτυξη της έρευνας και την ανάδειξη κοινωνικών και επικοινωνιακών ζητημάτων αιχμής, μέσα από το συντονισμό των δράσεων και το συνδυασμό των γνώσεων και των πόρων των συνεργαζόμενων φορέων.
  • Να συνεισφέρει στις προσπάθειες για κοινωνική ευημερία και ανάπτυξη.

Η Αποστολή

Σκοπός του Ινστιτούτου είναι να αγκαλιάσει επιστήμες που σχετίζονται άμεσα αλλά και έμμεσα με την επικοινωνία, δημιουργώντας έτσι ένα φορέα συνεργασίας μεταξύ των διαφορετικών τομέων και ειδικοτήτων της επικοινωνίας, όσμωσης και διάχυσης καινοτόμων ιδεών και πρακτικών, ανίχνευσης ή διαμόρφωσης πρωτοπόρων τάσεων.

  • Η ανανέωση των προγραμμάτων σπουδών των πανεπιστημιακών τμημάτων επικοινωνίας μέσα από το διάλογο και τη συνεργασία των πανεπιστημίων και του κλάδου της επικοινωνίας.
  • Η αναβάθμιση του επιπέδου της εμπορικής και εφαρμοσμένης επικοινωνίας καθώς και των γνώσεων και των δεξιοτήτων των επαγγελματιών. Η ανάδειξη, ενίσχυση και επιβράβευση των ικανών και ταλαντούχων νέων.
  • Η παραγωγή και διάχυση τεκμηριωμένης γνώσης για τις καταναλωτικές και κοινωνικές τάσεις.
  • Η διάσωση και μελέτη της εξέλιξης, των τάσεων και των ρευμάτων στο χώρο της διαφήμισης και ευρύτερα της επικοινωνίας, σε συνδυασμό με την αντίστοιχη κοινωνικο-οικονομική και πολιτική πραγματικότητα. Η ανάδειξη της πολιτισμικής διάστασης της επικοινωνίας.
  • Η ανάδειξη του ρόλου της επικοινωνίας στην αντιμετώπιση μεγάλων κοινωνικών προβλημάτων, με την αξιοποίηση της γνώσης και της δημιουργικότητας του ανθρώπινου δυναμικού που συσπειρώνει.
  • Η ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας, αμοιβαίου σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ των εκπροσώπων διαφορετικών κλάδων και οργανισμών και ο συντονισμός των προσπαθειών και των συνδυασμένων πόρων τους για την επίτευξη της αποστολής και του έργου του Ινστιτούτου.

Οι Δράσεις

Για την υλοποίηση του οράματος και της αποστολής του, το ΙΕπ έχει καθορίσει το πεδίο των δράσεων του ως εξής:
1. Διαρκής επιμόρφωση των επαγγελματιών του κλάδου.
2. Ίδρυση εξειδικευμένης βιβλιοθήκης για την επικοινωνία και συναφείς επιστήμες.
3. Προκήρυξη διαγωνισμών και υποτροφιών.
4. Σχεδιασμός και η υλοποίηση ερευνών, μελετών και άρθρων για τις καταναλωτικές, οικονομικές και κοινωνικές τάσεις. Επιλογή μερικών σταθερών ερευνητικών περιοχών/ θεματικών.
5. Ψηφιοποίηση και αξιοποίηση παλαιών διαφημίσεων και ευρύτερα επικοινωνιακού υλικού. Η διάσωση της ιστορικής μνήμης επαγγελματιών του κλάδου της επικοινωνίας.
6. Οργάνωση εκδηλώσεων, ημερίδων, συνεδρίων, εκθέσεων και η έκδοση βιβλίων, περιοδικών κλπ.
7. Ανάληψη πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση σημαντικών κοινωνικών προβλημάτων.

Η Στρατηγική

Για να αναδειχτεί η ταυτότητα και ο ρόλος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας οι δράσεις του πρέπει να διέπονται από:
Δημιουργικότητα, συνέπεια και υψηλή ποιότητα. Μεγαλόπνοη οπτική που αγγίζει ευρύτερες κοινωνικές ομάδες και προσελκύει το ενδιαφέρον της πολιτείας. Συνεπώς η πορεία του ΙΕπ στηρίζεται σε τέσσερις άξονες:

  • Τη σταθερή δράση του σε σημαντικές περιοχές, όπως η έρευνα, η επιμόρφωση, οι ημερίδες και τα στρογγυλά τραπέζια, οι διαγωνισμοί, οι εκδηλώσεις, ο εμπλουτισμός της βιβλιοθήκης κτλ.
  • Τις σημαντικές πρωτοβουλίες μεγάλης εμβέλειας και ενδιαφέροντος. Στην περιοχή αυτή επιδιώκεται και η συνεργασία με άλλους φορείς και με την πολιτεία.
  • Την παροχή συμβουλευτικού έργου προς την Πολιτεία, τους κοινωνικούς φορείς, τις επιχειρήσεις.
  • Τη δημιουργία Παρατηρητηρίου Επικοινωνίας.

Στόχοι του Ινστιτούτου Επικοινωνίας για το 2007-2008

  • Συνέχιση της Ψηφιοποίησης του Αρχείου Ελληνικής Διαφήμισης.
  • Εμπλουτισμός Αρχείου και Βιβλιοθήκης από Δωρεές και Αγορές.
  • Προσέγγιση νέων ΜΕΛΩΝ, Εταιρειών και Φυσικών Προσώπων.
  • Αύξηση Συχνότητας Διεξαγωγής Σεμιναρίων-Workshop για επαγγελματίες και φοιτητές του κλάδου της επικοινωνίας με στόχο την αναβάθμιση του επιπέδου της εμπορικής επικοινωνίας, των επαγγελματιών και των σπουδαστών, τη συνεχή εκπαίδευση των επαγγελματιών του χώρου και τη βελτίωση των επικοινωνιακών εργαλείων ώστε να διασφαλιστεί μακροχρόνια η αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας και να προαχθεί η ποιότητά της.
  • Διεύρυνση συνεργασίας με Δημόσιους Φορείς/οργανισμούς και εκπροσώπους της Πολιτείας.
  • Εδραίωση ενός Συμβουλευτικού Ρόλου και αξιοποίηση της Επικοινωνίας για την επίλυση μεγάλων κοινωνικών προβλημάτων.
  • Ανάδειξη νέων ανθρώπων ενίσχυση και επιβράβευση ικανών και ταλαντούχων νέων και η προώθηση ανθρώπινου δυναμικού στο χώρο της επικοινωνίας.

.

Διαβάστε περισσότερα
Θέλεις να δεις και άλλα;
Ψαξε Περισσότερα Σεμινάρια