Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε Ψηφιακό μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα μέσω e-learning ξεκινά στις 16/3 το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ).
Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε Ψηφιακό μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα μέσω e-learning ξεκινά στις 16/3 το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ).
Τα θέματα που καλύπτονται περιλαμβάνουν το μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή και e-marketing plan, ηλεκτρονικά δίκτυα πώλησης, διαφήμιση στα ψηφιακά μέσα, content marketing, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μέτρηση αποτελεσματικότητας ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ.
Η συμμετοχή στο πρόγραμμα γίνεται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου. Σε κάθε ενότητα οι συμμετέχοντες αποκτούν το βασικό υπόβαθρο μέσω μελέτης διαδραστικού υλικού στο οποίο περιλαμβάνονται διαδραστικές παρουσιάσεις, πρακτικά παραδείγματα, ασκήσεις αυτο-εξάσκησης και μελέτες περίπτωσης.
Στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετάσχουν:
Το πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για :
Βασικές γνώσεις υπολογιστών (επεξεργασία κειμένου, φύλλα εργασίας, φυλλομετρητές, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Προφίλ και βασική εμπειρία χρήσης σε κάποια από τα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα (Facebook, YouTube, Twitter, Linkedin, Google+, Pinterest). Δεν απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις πληροφορικής.
Οι ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις (υποδομή εκπαιδευόμενου) για την παρακολούθηση του προγράμματος περιλαμβάνουν υπολογιστή με webcam και ενσωματωμένο μικρόφωνο και μια σχετικά γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο (upload> 0.5 Mbps) για την συμμετοχή στις ζωντανές video-διαλέξεις.
Κόστος συμμετοχής: 420 €*
(*) Για ανέργους, φοιτητές και εργαζομένους ΟΠΑ, προβλέπεται έκπτωση με απόφαση του Ε.Υ. σε περιορισμένο αριθμό θέσεων ανά πρόγραμμα.
Πιστοποίηση: Χορηγείται Βεβαίωση Παρακολούθησης με προϋπόθεση την επιτυχή ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών αξιολόγησης γνώσεων του προγράμματος.
Οι εγγραφές ολοκληρώνονται αυτή την εβδομάδα, τα μαθήματα ξεκινούν στις 16 Μαρτίου.