Που και πότε
Το νέο σεμινάριο Social Media: YouTube, Pinterest, Instagram, Google Plus στις 4 Μαρτίου στην Αθήνα και στις 7 Μαρτίου στη Θεσσαλονίκη!
Διαφήμιση στο Facebook
- Διαφήμιση ανάρτησης (post)
- Διαφήμιση σελίδας (page)
- Διαφήμιση του site σας
- Διαφήμιση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και μέτρηση των πωλήσεων που προέρχονται από την διαφήμιση στο Facebook
- Ανάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook βήμα – βήμα μέσα από 3 διαφορετικά εργαλεία που προσφέρει το Facebook
- Η ανατομία μιας πετυχημένης διαφήμισης στο Facebook: εικόνες, κείμενα
- Δωρεάν και απλά εργαλεία για επεξεργασίας εικόνων
- Στόχευση κοινού: τοποθεσία, δημογραφικά στοιχεία, lifestyle, ενδιαφέροντα, special life events
- Remarketing: στοχεύστε τις διαφημίσεις σας στο Facebook σε αυτούς που έχουν επισκεφθεί το site ή το eshop σας και δεν έχουν κάνει την επιθυμητή ενέργεια
- Πως παρακολουθούμε την εξέλιξη της διαφήμισης και ποιές ενέργειες κάνουμε για να την βελτιώσουμε
- Πως και πότε πληρώνουμε την διαφήμιση στο Facebook. Πως ελέγχουμε το κόστος. Ποιά είναι η καλύτερη επιλογή και κάτω από ποιές συνθήκες.
- Split testing: τι είναι και πως θα μας βοηθήσει στην εκστρατεία μας
Ειδικά θέματα Faebook Marketing
- Διαγωνισμοί στο Facebook: πότε τους επιλέγουμε, τι μπορούμε να περιμένουμε, ποια είναι τα συστατικά που θα τους κάνουν “πετυχημένους”
- Ειδικές εφαρμογές για τα Facebook page tabs: ιδέες για να αυξήσουμε την κυκλοφορία στο site μας ή να διευκολύνουμε τους δυνητικούς πελάτες μας
- Δωρεάν εφαρμογές για τα Facebook page tabs: (Welcome tab, Contact Us tab, Social Media Tab και άλλες)
- “Βάλτε” το site ή το eshop σας στο Facebook
- Πως θα προσελκύσετε περισσότερους likers
- Για ποιες αναρτήσεις ενδιαφέρονται οι χρήστες και τι «μοιράζονται» με τους φίλους τους
- Πως θα κάνετε τα posts σας να τα βλέπουν πολλοί από τους likers της σελίδας σας
- Παρακολουθήστε τι βλέπουν, πότε, τι μοιράζονται οι likers σας
Ανάπτυξη παραδειγμάτων
Τα παράδειγματα περιλαμβάνουν:
- Επιλογή στόχων: ποιους στόχους μπορείτε να πετύχετε για την εταιρεία σας μέσω των social media
- Επιλογή εργαλείων για την επίτευξη του κάθε στόχου
- Γενικό πλάνο ενεργειών ανά ημέρα, εβδομάδα, μήνα για κάθε ένα από τα κυριότερα social media sites
- Ανάλυση ανταγωνισμού
- Μέτρηση αποτελεσμάτων: τι μετράμε και ποια τα προγράμματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις μετρήσεις μας
Εισηγητής
Αρσένης Πασχόπουλος
- Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line
- Είναι συγγραφέας των βιβλίων “SocialMediaMarketing”, 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος και “Ηλεκτρονικό Εμπόριο ” (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος)
- Έχει εργαστεί στα τμήματαmarketingτων εταιρειών Γενική Χημικών Προϊόντων,Shell,Johnson&Johnson,Fiat,BostonUniversity, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου.
- Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου
- Για 4 χρόνια υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αθήνας)
- Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ΕΣΕΕ, Καριέρα, κ.α.)
- Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University
- Άρθρα του για την επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου εκδίδονται στο περιοδικό “Marketing Week”.
Πληροφορίες και εγγραφές