Ένα νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών έρχεται να καλύψει μια βασική ανάγκη θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης στο πλέον σύγχρονο πεδίο των ψηφιακών μέσων, των ψηφιακών δικτύων πώλησης και των εφαρμογών τους, τα οποία αποτελούν ήδη αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας του μάρκετινγκ των επιχειρήσεων.
Το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνει εκπαιδευτικό πρόγραμμαμε θέμα: το Ψηφιακό μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα.
Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο 2014, και θα έχει συνολική διάρκεια 72 διδακτικών ωρών, χωρισμένη σε 23 τρίωρα, εκτός ωρών εργασίας και ολοκληρώνεται σε μια περίοδο 3 μηνών.
Η θεματολογία του προγράμματος αποτελείται από 4 ενότητες: στρατηγική ανάλυση & σχεδιασμό (δυναμική του ψηφιακού περιβάλλοντος, επιχειρηματικά μοντέλα, e-marketing plan), περιεχόμενο, υπηρεσίες και πώληση (content marketing, omnichannel approach, e-shops), επικοινωνία και προβολή (SEO, SEM, mobile, κοινωνικά δίκτυα, e-mailing), αξιοποίηση δεδομένων και μέτρηση αποτελεσματικότητας (CRM, big data, Web & Social media metrics, νομικά θέματα).
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
Η πρώτη περίοδος αιτήσεων λήγει στις 15 Αυγούστου 2014.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την σελίδα: kek.aueb.gr