FACEtoFACE: Σεμινάριο με θέμα την εκμάθηση της εφαρμογής 3D Studio Max. | paso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσειςpaso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσεις

FACEtoFACE: Σεμινάριο με θέμα την εκμάθηση της εφαρμογής 3D Studio Max

Ο όμιλος FACEtoFACE® διοργανώνει έναν νέο κύκλο σεμιναρίων με θέμα: την εκμάθηση της εφαρμογής 3DStudioMax.

02/03/2015

260€ (Φοιτητές, Άνεργοι)

Με πιστοποιητικό παρακολούθησης

Δείτε την σελίδα

Περιγραφή για το 3D Studio Max®.3ds-Max-2014

Το 3D Studio Max έχει την δυνατότητα ανάπτυξης μίας απεικόνισης από 2D σχέδιο είτε από φωτογραφία ή από καρέ video, σε τρισδιάστατη επιφάνεια του αντικειμένου.

Στόχος του 3D Studio Max είναι να μπορεί κάποιος που δε γνωρίζει καθόλου από σχεδιασμό,

  • να δημιουργεί σχέδια σε 3 διαστάσεις,
  • να εισάγει φώτα και κάμερες στο σχέδιο του,
  • να εισάγει υλικά στα αντικείμενα του σχεδίου του,
  • να βλέπει το αποτέλεσμα του έργου του σε μορφή εικόνας μέσω φωτορεαλισμού.

Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης του 3Ds Max, στην FACEtoFACE® θα μπορείτε:

-Δημιουργία σχεδίων σε 3 διαστάσεις (3D Modeling) -Δημιουργία φωτορεαλιστικής απεικόνισης (3D Rendering)
-Δημιουργία αντικειμένων -Τροποποίηση αντικειμένων
-Εισαγωγή τροποποιητών -Επεξεργασία τροποποιητών
-Δημιουργία φωτισμού (Ligthing) -Τροποποίηση φωτισμού
-Δημιουργία καμερών -Τροποποίηση καμερών
-Δημιουργία υλικών (Texture- Materials) -Τροποποίηση υλικών

Διάρκεια Εκπαίδευσης : 48 ώρες  & Δωρεάν Προαιρετική Πρακτική

Χρονοδιάγραμμα Ολοκλήρωσης:

Τύποι Παρακολούθησης:

Ημέρες έναρξης:

Σε 2 μήνες:
με 6ωρη εβδομαδιαία διδασκαλία.

Σε 1½ μήνα:
με 9ωρη εβδομαδιαία διδασκαλία.

Σε 1 μήνα:
με 15ωρη εβδομαδιαία διδασκαλία

Κανονικό σεμινάριο:
με 2 φορές την εβδομάδα.

Εντατικό σεμινάριο:
με 3 φορές την εβδομάδα.

Υπερεντατικό σεμινάριο:
με 5 φορές την εβδομάδα.


FACEtoFACE Αθήνας:
κάθε Τρίτη & Τετάρτη.

FACEtoFACE Δάφνης:
κάθε Δευτέρα & Παρασκευή.

FACEtoFACE Αμαρουσίου:
κάθε Τρίτη & Πέμπτη.

Προαπαιτούμενες γνώσεις για το 3Ds Max:

Δεν προϋποθέτει γνώσεις 2D ή 3D.

Εκπαιδευτική Ύλη αναλυτικά για το 3D Studio Max μόνο στην  FACEtoFACE®:

  • 54 ακόλουθες εκπαιδευτικές ενότητες στο 3D Modeling.

 

  • Γνωριμία με το περιβάλλον του 3ds Max
  • Γνωριμία με τα Viewports (απόψεις)  
  • Eντολές για το Zoom / Maximize Viewport  
  • Eντολές για το Orbit                          
  • Eντολέςγιατο Units Setup / Utilities Measure 
  • Eντολή “Configure User Path”            
  • Eντολή New                                   
  • Eντολή Reset                                   
  • Eντολές “Open-Saves-Auto Backup”  
  • Eντολή Rectangle                             
  • Modify Rectangle                           
  • Toolbars, Extrude, Segments,
    Bend 
  • Environment                                     
  • Render
  • Render Setup            
  • Radial & Rectangular Shapes            
  • Εντολή Navsweel
 

  • Taper & Bend
  • Advanced Ρυθμίσειςτου Bend        
  • Εντολή Chamfer Box & Twist.         
  • Advanced Ρυθμίσειςτου Bend & Animation
  • Stretch
  • Noise                                           
  • Move / Constraint Path                  
  • Move, Shift Lock & Axis Constraint
  • Rotate, Naming, Color & Selection
  • Εντολές Hide & Freeze
  • Εντολές Rotate & Shift.
  • Εντολές 2D & 3D Snaps
  • Εντολή Scale
  • Εντολές Shift & Boolean.
  • Εντολές Sphere, GeoSphere, Slice
  • Εντολές Cylinder, Cone & Skew.
  • Εντολές Teapot & Plane.
  • Pyramid, Tube & Torus.
  • Εντολή Animation Follow
  • Εντολή Import & File Link Manager.
 

  • Εντολή Wall
  • Εντολή ProBoolean
  • Εντολή Doors
  • Εντολή Window
  • Εντολή Cameras Free,
    Target
  • Εντολή Animation with Target Camera
  • Εντολή Animation με Free Camera
  • Target – Free Omni/Spot & Direct.
  • Εντολή Bevel.
  • Εντολή Bevel Profile
  • Εντολή Melt     
  • Εντολή Lattice
  • Εντολή Skew
  • Εντολή Wave
  • Mesh Smooth & Ripple
  • Εντολή Tape Measure
  • Εντολή Mesh Select Modifier

 

  • 25 ακόλουθες εκπαιδευτικές ενότητες στο Textures – Materials.
  • Δημιουργία ενός Τυπικού Υλικού
  • Εφαρμογή ενός Υλικού σε ένα Αντικείμενο
  • Αποθήκευση ενός Υλικού σε μια Βιβλιοθήκη
  • Φόρτωση ενός Υλικού από ένα Αντικείμενο
  • Αλλαγή του Τύπου του Υλικού
  • Κάνοντας Κινούμενο ένα Υλικό
  • Προεπισκόπηση ενός Υλικού 
  • Δημιουργία ενός Υλικού Multi/Sub-Object
 

  • Άνοιγμα μιας Βιβλιοθήκης Υλικών
  • Διαγραφή ενός Υλικού από μια Βιβλιοθήκη Υλικών
  • Εφαρμογή ενός Υλικού από την Βιβλιοθήκη Υλικών
  • Συγχώνευση Βιβλιοθηκών Υλικών
  • Προσθήκη μιας Απεικόνισης ενός 
    Υλικού
  • Προσθήκη μιας Εικόνας στην Επιφάνεια ενός Αντικειμένου
  • Προσθήκη μιας Εικόνας στην Επιφάνεια ενός Αντικειμένου .ADV
  • Προσθήκη Υφής με μια Απεικόνιση Bump
  • Προσθήκη Διαφάνειας με μια Αδιαφανή Απεικόνιση
  • Περιορισμός Κατοπτρικότητας με μια Κατοπτρική Απεικόνιση
  • Δημιουργία ενός Μεταλλικού Υλικού Raytrace
  • Δημιουργία ενός Μεταλλικού Υλικού Raytrace ADV.
  •  Χρήση του Υλικού Multi/ 
    Sub-Object
  •  Χρήση του Υλικού Multi/ Sub-Object .ADV
  •  Δημιουργία ενός Αρχιτεκτονικού Υλικού
  •  Δημιουργία ενός Υλικού 
    Ink ‘n Paint
  • Ρύθμιση Υλικών σε ένα Αντικείμενο.

 

  • 32 ακόλουθες εκπαιδευτικές ενότητες στο Lighting – Cameras.
  • Δημιουργία Τυπικών Αντικειμένων
    Φωτός
  • Δημιουργία Τυπικών Αντικειμένων
    Φωτός (συνέχεια)
  • Ρύθμιση του Χρώματος ενός Φωτός
  • Ρύθμιση της Φωτεινότητας ενός Φωτός
  • Ρύθμιση του Ενεργού Σημείου ενός Φωτός
  • Ρύθμιση του Falloff ενός Φωτός
  • Ρύθμιση της Τιμής Attenuation ενός Φωτός
  • Συμπερίληψη και αποκλεισμός Αντικειμένων από τα Εφέ ενός Φωτός
  • Εφαρμογή Απεικόνισης Σκιάς σε ένα Φως
  •  Εφαρμογή Ray Trace Σκιών σε ένα Φως
  • Αναπαράσταση του Ήλιου με ένα Σύστημα Sunlight
  • Αναπαράσταση του Ήλιου με ένα Σύστημα Sunlight (συνέχεια)
  • Δημιουργία Φωτομετρικών Προκαθορισμένων Φώτων
  • Χρήση του Light Tracer
  • Δημιουργία μιας Ορατής Πηγής Φωτός
  • Δημιουργία μιας Ορατής Πηγής Φωτός (συνέχεια)
  • Εφαρμογή ενός Εφέ Φακού σε ένα Φως             
  • Εφαρμογή ενός Εφέ Φακού σε ένα Φως (συνέχεια)
  • Χρήση Ελέγχου Έκθεσης
  • Χρήση του Radiosity σε μια Σκηνή
  • Δημιουργία μιας Φωτογραφικής Μηχανής
  • Ρύθμιση της Θέσης μιας Φωτογραφικής Μηχανής
  • Αλλαγή των Ρυθμίσεων Φακού μιας Φωτογραφικής Μηχανής
  • Χρήση του Στοιχείου Ελέγχου Dolly Camera
  • Χρήση του Στοιχείου Ελέγχου Orbit Camera
  • Χρήση του Στοιχείου Ελέγχου Pan Camera
  • Χρήση του Στοιχείου Ελέγχου Roll Camera
  • Χρήση του Στοιχείου Ελέγχου Truck Camera
  • Χρήση του Στοιχείου Ελέγχου Field-of-View
  • Χρήση του Στοιχείου Ελέγχου Perspective Camera
  • Εφαρμογή ενός Τροποποιητή Camera Correction
  • Εφαρμογή Βάθους Πεδίου

 

Πιστοποίηση για το 3DAutodesk®

•    Αποκτάτε την ΠιστοποίησηAutodesk®, με την ολοκλήρωση της Εκπαίδευσή σας.
•    Οι εξετάσεις για την πιστοποίηση πραγματοποιούνται με τη λήξη του σεμιναρίου, κάθε εβδομάδα.
•    Το κάθε Πιστοποιητικό αναγνωρίζεται σε Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

Eκπαιδευτές Autodesk®

Όλοι οι καθηγητές του ομίλου FACEtoFACE® διακρίνονται για τις γνώσεις τους και την επαγγελματική καθοδήγηση του κάθε σπουδαστή μας ξεχωριστά.
Στον όμιλο FACEtoFACE® διδάσκουμε από το 1984 με σύστημα και με στόχο τον κάθε σπουδαστή ξεχωριστά.
 Συγκεκριμένα οι εκπαιδευτές μας:
  • Είναι πιστοποιημένοι ώστε να σας καθοδηγούν με στόχο την απόκτηση γνώσεων σε επίπεδο επαγγελματικό.
  • Είναι ειδικευμένοι κατά τάξη και κατά μάθημα.
  • Διαθέτουν εξαιρετικά προσόντα και εκτενή εμπειρία στη διδασκαλία Πληροφορικής μόνο σε ενήλικες.
  • Πληρούν τις υψηλότερες διεθνείς προδιαγραφές.

What’s Next… μετά το 3D Studio Max:

 Ολοκληρώνοντας τα μαθήματα του 3D Studio Max είναι στην διακριτική σας ευχέρεια να συνεχίσετε, ώστε να γίνεται πιο ανταγωνιστικοί :

  • Rhino3D
  • Vray

Όλα τα παραπάνω εκπαιδευτικά σεμινάρια μπορείτε να εκπαιδευτείτε στα εκπαιδευτικά κέντρα FACEtoFACE® ή μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας μας μέσω Video.

Λίγα λόγια για την FACEtoFACE®

  • Ο μεγαλύτερος ιδιόκτητος εκπαιδευτικός όμιλος πληροφορικής στην Ελλάδα.
  • Εδώ και 31 χρόνια, παρέχουμε οργανωμένη και συστηματική επαγγελματική εκπαίδευση.
  • Η FACEtoFACE®  επαγγελματική εκπαίδευση με καινοτόμο σύστημα διδασκαλίας, παρέχουν στον σπουδαστή (εκπαιδευόμενο) τα εφόδια, τις γνώσεις και τις δεξιότητες ώστε να εμπλουτίσει το βιογραφικό του και να αλλάξει τους επαγγελματικούς του ορίζοντες.
  • Eπίσημα Eκπαιδευτικά Kέντρα Autodesk®
  • Eπίσημα Eξεταστικά Kέντρα Autodesk®

Πληροφορίες και επικοινωνία

Για περισσότερες πληροφορίες και συμμετοχές επισκεφτείτε τον επίσημο ιστότοπο του σεμιναρίου.

Τηλέφωνο:  210-3803806

 

Μπορεί να σε ενδιαφέρουν επίσης
Θέλεις να δεις και άλλα;
Ψαξε Περισσότερα Σεμινάρια