Ευεπιχειρείν: Τεχνικές Έξυπνου Πωλητή - Διαχείρηση Ψυχολογίας Πελάτη | paso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσειςpaso.gr: Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια, Εκπαιδευτικές Εκδηλώσεις

Ευεπιχειρείν: Τεχνικές Έξυπνου Πωλητή – Διαχείρηση Ψυχολογίας Πελάτη

Το σεμινάριο του Ευεπιχειρείν με θέμα τις Τεχνικές Έξυπνου Πωλητή – Διαχείρηση Ψυχολογίας Πελάτη θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 19/02/2015 (ώρες 16:00-22:00) – Διάρκεια 6 ώρες στο Divani Palace Acropolis Hotel, Λ. Παρθενώνος 19-25, Ακρόπολη – Αθήνα (πλησίον σε μετρό Ακρόπολης).

19/02/2015

95€

Με πιστοποιητικό παρακολούθησης

Δείτε την σελίδα

Το σεμινάριο του Ευεπιχειρείν με θέμα τις Τεχνικές Έξυπνου Πωλητή – Διαχείρηση Ψυχολογίας Πελάτη  θα πραγματοποιηθεί την ΠΕΜΠΤΗ 19/02/2015 (ώρες 16:00-22:00) – Διάρκεια 6 ώρες στο Divani Palace Acropolis Hotel, Λ. Παρθενώνος 19-25, Ακρόπολη – Αθήνα (πλησίον σε μετρό Ακρόπολης).Ευεπιχειρείν

Απευθύνεται:

• Υπεύθυνους και Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων
• Στελέχη Τμημάτων marketing & εξυπηρέτησης πελατών
• Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων
• Ελεύθερους Επαγγελματίες
• Νομικούς και Ιατρούς
• Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες στον τομέα της παροχής υπηρεσιών
Σκοπός σεμιναρίου:
Το πρόγραμμα στοχεύει
• στη σύνδεση των επιτυχημένων τεχνικών πώλησης με την ψυχολογία του πελάτη έτσι ώστε να αυξάνεται η ικανοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών και κατά συνέπεια ο όγκος των πωλήσεων και ο βαθμός πίστης του πελάτη στην επιχείρηση.
Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να συνδέσουν
• αποτελεσματικά την τρέχουσα πελατεία τους με τις κατάλληλες τεχνικές πωλήσεων
• λαμβάνοντας υπόψη και
• επηρεάζοντας την ψυχολογία του πελάτη, μέσω βιωματικών ασκήσεων εστιασμένων στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων.

Οφέλη Σεμιναρίου

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
• Γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου πωλητή
• Αναπτύσσουν πρωτοβουλίες που αυξάνουν την πιθανότητα επιτυχίας των πωλήσεων
• Αναγνωρίζουν τα κίνητρα των πελατών για την αγορά συγκεκριμένων προϊόντων
• Διαχειρίζονται και κατευθύνουν τα συναισθήματα και τη στάση του πελάτη απέναντι στην αγορά του προϊόντος
• Γνωρίζουν τις σκέψεις του πελάτη σε συγκεκριμένες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες
• Προσδιορίζουν την προσωπικότητα του πελάτη και Ανιχνεύουν τις ανάγκες του
• Επηρεάζουν την αντίληψη του πελάτη για αύξηση της προσφερόμενης αξίας και της παρακίνησης του πελάτη
• Διοικούν τις αναδυόμενες συγκρούσεις και τα παράπονα των πελατών
• Υιοθετούν καλές πρακτικές για την αντιμετώπιση του Επιθετικού Πελάτη
• Κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο τα ψυχολογικά στοιχεία επηρεάζουν την απόφαση του πελάτη (ατομικά και ομαδικά) για την αγορά του προϊόντος
• Επικοινωνούν με τρόπο που αυξάνει τους πιστούς πελάτες και τις πολλαπλασιαστικές πωλήσεις.
• Πετυχαίνουν Αύξηση των Πωλήσεων και Βελτίωση των Σχέσεων με τους Πελάτες

Μεθοδολογία και Εκπαιδευτικά Μέσα

• Power Point
• Case studies
• Βιωματικές μέθοδοι και αυτό-αξιολόγηση
• Παρουσίαση και συζήτηση

Εκπαιδευτικές Ενότητες
• Η τέχνη του πωλητή
• Τεχνικές ανίχνευσης κινήτρων των πελατών
• Εργαστήρι εφαρμογής των αρχών επιτυχημένης πώλησης και αυτοαξιολόγηση
• Η ψυχολογία του πελάτη ως κοινωνικό, ιστορικό και οικονομικό φαινόμενο
• Οικονομική κρίση και ψυχολογία πελάτη
• Περιεχόμενο της εξυπηρέτησης του πελάτη
• Διοίκηση της διεπαφής με τον πελάτη
• Μορφές αγοραστικής συμπεριφοράς
• Γνωσιακή λειτουργία του πελάτη – ABC
• Επηρεασμός του πελάτη
• Παρακίνηση και προσωπικότητα του πελάτη
• Κίνητρα αγοράς
• Η αλυσίδα: ποιότητας εξυπηρέτησης, αξίας, ικανοποίησης και δημιουργίας πιστών πελατών
• Μέσα προβολής ως μέσα επηρεασμού των πωλήσεων
• Αντίληψη και προσοχή
• Διαχείριση της στάσης των πελατών – πειθώ και συμπεριφορά
• Διοίκηση συγκρούσεων και παραπόνων
• Η ζώνη ανοχής στην εξυπηρέτηση και τη διαχείριση των παραπόνων πελατών
• Τρόποι αξιοποίησης παραπόνων πελατών και διοίκηση ολικής ποιότητας
• Η διαδικασία της λήψης απόφασης για αγορά: ατομικά και ομαδικά π.χ. μέσα στην οικογένεια
• Διοίκηση των συναισθημάτων μετά την πώληση

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί:

• Εκπαιδευτικό υλικό σε μορφή Βιβλίου &
• Βεβαίωση Παρακολούθησης

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του σεμιναρίου.

 

Μπορεί να σε ενδιαφέρουν επίσης
Θέλεις να δεις και άλλα;
Ψαξε Περισσότερα Σεμινάρια