Το σεμινάριο Ανάπτυξη Πωλήσεων Εξαγωγών παρουσιάζει πρακτικές τεχνικές, μέσα από παραδείγματα και περιπτώσεις επιτυχίας ή αποτυχίας εξαγωγικών πωλήσεων
Η επιτυχία των πωλήσεων στις αγορές του εξωτερικού εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την κατάλληλη προετοιμασία της επιχείρησης, που ξεκινά με την εκτίμηση των δυνατοτήτων της και τον εντοπισμό του προϊόντος που θα εξαχθεί και συνεχίζει με την αξιολόγηση των διεθνών αγορών και την επιλογή κατάλληλων εργαλείων πωλήσεων και προώθησης.
Το σεμινάριο Ανάπτυξη Πωλήσεων Εξαγωγών παρουσιάζει πρακτικές τεχνικές, μέσα από παραδείγματα και περιπτώσεις επιτυχίας ή αποτυχίας εξαγωγικών πωλήσεων, για την προετοιμασία της επιχείρησης, τον εντοπισμό της καταλληλότερης για την περίπτωση της αγοράς-στόχου και την ανάπτυξη των πωλήσεων της μέσα από διαφορετικά κανάλια και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες.
Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα είστε σε θέση να:
• Αξιοποιείτε τις διαθέσιμες πηγές και τα εργαλεία ανάλυσης των διεθνών αγορών για καλύτερη στόχευση
• Προσδιορίζετε σαφές πλάνο προωθητικών ενεργειών που εξυπηρετεί τους στόχους των εξαγωγικών σας πωλήσεων
• Αξιολόγηση Εταιρικού, Προϊοντικού Marketing
• Αξιολόγηση Ευκαιριών της Παγκόσμιας Αγοράς
• Παράγοντες Ανάλυσης μιας Χώρας
• Πολιτισμικές Διαφορές και πως Επηρεάζουν τις Εξαγωγές
• Επικοινωνία & Κοινωνικά Δίκτυα
• Εκθέσεις
• Αντιπρόσωποι
• Προωθητικές Ενέργειες